امام جمعه شهرستان سنندچ:

دوران دفاع مقدس باید با تمام ابعاد آن برای جوانان بازگو شود

امام جمعه سنندج گفت: نسل جوان باید با تمام ابعاد و واقعیت‌های دوران دفاع مقدس آشنا شود تا ارزش‌ها و ایثارگری‌های آن زمان را به خوبی درک کرده و به نسل‌های آینده منتقل کنند.
کد خبر: ۶۸۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵ - 10September 2024

دوران دفاع مقدس باید با تمام ابعاد آن برای جوانان بازگو شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ازسنندج: ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج، در جلسه ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در فرمانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به ضرورت انتقال تجربیات و حقایق جنگ به نسل جوان، گفت: «دوران دفاع مقدس باید با تمام ابعاد و واقعیت‌های آن برای جوانان امروز بازگو شود. دشمنان ایران در آن زمان قدرت وحدت مردم شریف ما را دست کم گرفتند و پس از آن از اقدام خود پشیمان شدند.»
وی ادامه داد: «پیروزی ما بر دشمنان نتیجه ایمان، شجاعت، صبر، استقامت و روحیه شهادت‌طلبی بود. حب وطن و وحدت میان مردم در آن دوران نقش کلیدی ایفا کرد.»
ماموستا رستمی همچنین بر اهمیت حفظ وحدت میان نظام و ملت تأکید کرد و گفت: «باید مراقب باشیم که این وحدت از بین نرود. تا زمانی که وحدت داشته باشیم، هیچ کس نمی‌تواند به این سنگر آسیب وارد کند.»
امام جمعه سنندج در پایان خاطرنشان کرد: «امروز وظایف سنگین‌تری بر دوش مردم قرار دارد که شامل خدمت به جامعه و توسعه و تولید علم است. این مسئولیت‌ها نیازمند همدلی و همکاری همگانی است تا بتوانیم مسیر پیشرفت را هموار کنیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار