فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج:

۳۰۰ برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس شهرستان سنندج برگزار خواهد شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج گفت: امسال مجموعه‌ای شامل ۳۰۰ برنامه در قالب ۱۰ سرفصل را برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته‌ایم.
کد خبر: ۶۸۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۶ - 10September 2024

۳۰۰ برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس شهرستان سنندج برگزار خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ازسنندج، سرهنگ مرتضی میرآقایی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج، در جلسه ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فرمانداری کردستان با اشاره به برنامه‌های سال گذشته گفت: «سال گذشته در شهرستان سنندج برنامه‌های متنوعی برگزار شد و امسال نیز مجموعه‌ای شامل ۳۰۰ برنامه را در نظر گرفته‌ایم که در اقشار مختلف انجام خواهد شد. این ۳۰۰ برنامه در قالب ۱۰ سرفصل طراحی شده است.»
وی افزود: «هر سال یک روز به عنوان روز تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نامگذاری می‌شود که امسال نیز این روز به نام روز مقاومت، روز وحدت ملی و روز معنویت برگزار خواهد شد.» 
میرآقایی به نقش جوانان در این برنامه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: «دومین روز هفته دفاع مقدس به عنوان روز جوان و روز علم و دانش و پژوهش نامگذاری شده است. همچنین، روز دوشنبه به بزرگداشت شهدای سلامت اختصاص دارد و روز سه‌شنبه نیز به دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا مربوط می‌شود.»
وی ادامه داد: «روز چهارشنبه محوریت حمایت مردم و اصناف از جبهه‌های دفاع مقدس خواهد بود و روز پنجشنبه نیز عطرافشانی مزار شهدا در تمام نقاط کشور برگزار خواهد شد. در روز جمعه نیز پس از نماز جمعه، میز خدمتی برپا خواهد شد.»
سرهنگ میرآقایی در پایان گفت: «امسال از ۴۴ نفر از پیشکسوتان به صورت کشوری تجلیل به‌عمل خواهد آمد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار