سردار رضایی: مبارزه با ورود و نگهداری سلاح غیر مجاز از ماموریت‌های فراجا/ هرگونه به کارگیری اتباع بیگانه جرم تلقی می‌گردد

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه مبارزه با ورود و نگهداری سلاح غیرمجاز از ماموریت‌های اصلی فراجا است، گفت: ورود اتباع بیگانه به صورت غیر مجاز جرم بوده و هر گونه به کارگیری از آنان در هر شغل و صنفی نیز ممنوع بوده و جرم تلقی می‌گردد.
کد خبر: ۶۸۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸ - 10September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده فراجا با حضور در استان بوشهر ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت کلیه همکاران در مجموعه فرماندهی انتظامی و فرمانده مرزبانی استان بوشهر، اظهار داشت: خوشبختانه فرماندهی انتظامی بوشهر را بر اساس شاخصه‌های اعلامی، مجموعه‌ای پویا در فراجا است.

مبارزه با ورود و نگهداری سلاح غیر مجاز از ماموریت‌های فراجا/ هرگونه به کارگیری اتباع بیگانه جرم تلقی می‌گردد

سردار رضایی افزود: بحمدالله در بازگشایی مدارس تجارب خوبی در مباحث طرح ترافیک و ساماندهی سرویس‌های مدارس و همچنین زمان تعطیلی مدارس داشته ایم، لذا دغدغه‌ای در این خصوص نداریم و فراجا آمادگی کامل جهت اجرای این طرح‌ها را دارد.

این مقام ارشد انتظامی فراجا در بحث جرایم سرقت که یکی از دغدغه‌های مردم است، خاطر نشان کرد: برابر آمار‌های ارائه شده بحمدالله استان بوشهر دارای کاهش وقوع سرقت می‌باشد. البته این توفیقات با همکاری و نقش موثر مردم و پشتیبانی دستگاه قضائی حاصل گردیده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، استان بوشهر را پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر سابقه ۱۰۷ سال پیش را مثال بزنیم می‌بینید که یکی از مرزبان‌های معروف کشور به نام شهید "رئیسعلی دلواری" در این استان بوده است. اینک نیز اقدامات بسیار خوبی در بحث کنترل دریا و تردد‌های دریایی و مبارزه با قاچاق در این استان صورت گرفته است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور مبارزه با ورود و نگهداری سلاح غیر مجاز را از اولویت‌های اصلی فراجا برشمرد و بیان داشت: از مردم تقاضا داریم با تحویل داوطلبانه هر نوع سلاح غیر مجاز به مراجع انتظامی یا اعلام خبر در خصوص نگهداری این کالای غیر مجاز به پلیس، ما را در تامین امنیت کشور یاری نمایند.

سردار رضایی در ادامه تصریح کرد: ورود اتباع بیگانه به صورت غیر مجاز جرم بوده و هر گونه به کارگیری از آنان در هر شغل و صنفی نیز ممنوع بوده و جرم تلقی می‌گردد.

وی افزود: ورود کالای قاچاق، انتقال و جابجایی آن توسط خودرو‌های به اصطلاح شوتی ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود و همکاران ما در مجموعه فرماندهی انتظامی استان بوشهر با جدیت این موضوع را دنبال خواهند کرد.

سردار رضایی در پایان از دستگاه‌ها و مسئولین استانی درخواست کردند که، "ملی فکر کنند و ملی اظهار نظر کنند" و از اظهار نظر‌های صنفی و محلی خودداری کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار