رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

بارش برف در محورهای 4 استان/ ترافیک سنگین در محور هراز/ بارش باران در گیلان و مازندران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در محورهای 4 استان و همچنین بارش باران در گیلان و مازندران خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده سنگچال محور هراز به دلیل وقوع تصادف خسارتی سنگین است.
کد خبر: ۶۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ - 03February 2016

بارش برف در محورهای 4 استان/ ترافیک سنگین در محور هراز/ بارش باران در گیلان و مازندران

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای تبریز - زنجان، تبریز - اهر و تبریز - جلفا در آذربایجان شرقی بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای خلخال - اسالم و سرچم در استان اردبیل، کرج - چالوس و کمالآباد در استان البرز و همچنین محورهای هراز، فیروزکوه، کندوان و کیاسر در استان مازندران نیز بارش برف گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای گیلان و مازندران پرداخت و گفت: هم اکنون ترافیک در محور هراز محدوده سنگچال به دلیل وقوع تصادف خسارتی سنگین است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج محدوده مهرویلا و پل فردیس نیمهسنگین اعلام شده است.

وی به انسداد محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال اشاره و خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها