فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله:

لشکر ۴۱ ثارالله حامی مجموعه‌های ترویج کننده سیره شهداست

سردار «محمدی سلیمانی» گفت: به برکت خون شهدا توانسته‌ایم از همه‌ مراسمات یادواره شهید در سراسر استان کرمان که درخواست همکاری و مساعدت از مجموعه لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله داشته‌اند را حمایت کنیم و کماکان پشتیبان و حامی مجموعه‌هایی که در راستای سیره‌ی شهدا قدم برمی‌دارند خواهیم بود.
کد خبر: ۶۸۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶ - 10September 2024

لشکر 41 ثارالله حامی مجموعه‌های ترویج کننده‌ سیره شهداست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدی سلیمانی» فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله و سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در محل لشکر عملیاتی ۴۱ثارالله دیدار کردند.

در این دیدار سردار «محمدی سلیمانی» و سرهنگ «مهدوی فرد» در خصوص هم افزایی مجموعه لشکر ۴۱ ثارالله و ادار‌کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان کرمان به جهت اشاعه فرهنگ ایثار و جهاد در دوران دفاع مقدس و تبیین سیره شهدای گرانقدر استان کرمان تاکید داشتند.

همچنین سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از اقدامات مهندسی صورت گرفته توسط لشکر عملیاتی ۴۱ثارالله در آماده سازی مکان تدفین شهید گمنام در روستای کوهپایه تقدیر کرد.

در ادامه سردار محمدی سلیمانی بیان داشت: لشکر ۴۱ثارالله در سرتاسر استان کرمان آمادگی همکاری با ادار‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعم از اعزام ماشین آلات مهندسی و اقدامات تامینی و برنامه های فرهنگی را دارد.

همچنین سردار محمدی سلیمانی در خصوص احداث مجموعه تفریحی و پارک شهید گمنام در روستای کوهپایه به جهت اعزام ماشین آلات مهندسی اعلام آمادگی کردند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا توانسته‌ایم از همه ی مراسمات یادواره شهید در سراسر استان که درخواست همکاری و مساعدت از مجموعه لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله داشته‌اند را حمایت کنیم و کماکان پشتیبان و حامی مجموعه‌هایی که در راستای سیره ی شهدا قدم برمی‌دارند خواهیم بود.

در ادامه سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» ضمن اعلام اینکه شورای نشر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از آمادگی و ظرفیت قابل توجهی برخوردار است، عنوان کرد: آمادگی همکاری و انتشار تولیداتی با محوریت شهدای شاخص لشکر ۴۱ ثارالله را با همکاری لشکر ۴۱ ثارالله را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار