هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در منطقه اصفهان:

حضور روحانیون در دفاع مقدس موجب تقویت روحیه و آرامش رزمندگان بود

حجت الاسلام «کیانی» با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس، گفت: حضور روحانیون در هشت سال دفاع مقدس، موجب تقویت روحیه و آرامش رزمندگان بود.
کد خبر: ۶۸۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲ - 10September 2024

حضور روحانیون در دفاع مقدس موجب تقویت روحیه و آرامش رزمندگان بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، مزار شریف شهید «عباس رضائیان» اولین شهید روحانی ارتش غبارروبی و از خانواده این شهید معظم در اصفهان تقدیر شد. 

حجت الاسلام والمسلمین «عیسی کیانی» هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در منطقه اصفهان در مراسم غبارروبی و دیدار با خانواده شهید عباس رضائیان، نخستین شهید روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حضور روحانیون در هشت سال دفاع، موجب تقویت روحیه و آرامش رزمندگان بود و ایشان به عنوان تکلیف و وظیفه الهی و دفاع از میهن اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و بی‌شک نقش مؤثر و حضور بی‌بدیل روحانیون و بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: شهدا، با خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و راه حق و حقیقت را برای ما هموار ساختند و پیرو ولایت فقیه بودن و مطیع امر رهبری از وصایا و سفارشات شهدای سال های دفاع مقدس است.

این مسئول گفت: شهدا مایه افتخار، برکت و عزت اسلام و انقلاب هستند و ما بایستی با رفتار و عمل مناسبت، برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم

حجت الاسلام کیانی عنوان کرد: شهدا به مصداق آیه شریفه «عند ربهم یرزقون» هستند و امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده ایشان هستند و امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این عزیزان باشیم

حجت ‌الاسلام «عباس رضائیان» ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۳۸ در روستای رامشه از توابع شهرستان جرقویه به دنیا آمد و در ۱۲ سالگی برای آموختن علوم دینی به اصفهان و پس از آن به قم مهاجرت کرد. وی ۱۹ مهر سال ۱۳۵۹ در ۲۱ سالگی در جاده خرمشهر به آبادان پس از اسارات بدست نیرو‌های بعث عراق به شهادت رسید و به عنوان نخستین شهید طلبه ارتش کشور نام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها