اوحدی: خدمت به جامعه ایثارگری از قداست ویژه‌ای برخوردار است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه جایگاه‌های خدمت مقدس هستند، اما برخی جایگاه‌ها از جمله خدمت به جامعه ایثارگری از قداست ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۶۸۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶ - 10September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست با اعضای هیئت مدیره شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان با اشاره به آیه هفتم سوره مبارکه «ابراهیم» «وَ إِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ وَ لَئِنْ کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذابِی لَشَدِیدٌ»، «هنگامى که پروردگارتان اعلام فرمود: همانا اگر شکر کنید، قطعاً (نعمت‌هاى) شما را مى‌افزایم، و اگر کفران کنید البتّه عذاب من سخت است»، اظهار داشت: خدا وقتی نعمتی به انسان داد اگر انسان شکرگزاری کرد آن نعمت پایدار است.

اوحدی: خدمت به جامعه ایثارگری از قداست ویژه‌ای برخوردار است

اوحدی با اشاره به سید آزادگان، مرحوم سید علی اکبر ابوترابی‌فرد که زمینه خدمت به جامعه آزادگان را ایجاد کرد، خاطرنشان‌کرد: همه جایگاه‌های خدمت مقدس هستند، اما برخی جایگاه‌ها از جمله خدمت به جامعه ایثارگری از قداست ویژه‌ای برخوردار است.

معاون رئیس جمهور در این نشست به شرح فراز‌هایی از دعای «مکارم الاخلاق» امام سجاد (ع) از کتاب صحیفه سجادیه پرداخت و اینکه توفیق خدمت به مردم امری مهم است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر از اعضای هیئت مدیره شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان بر تعاملات اقتصادی این شرکت در دولت چهاردهم تاکید کرد.

اوحدی به بیان خاطراتی از دوران اسارت و نقش مرحوم ابوترابی‌فرد در ایجاد احترام بین اسرا در اردوگاه‌ها پرداخت و اینکه نگه داشتن حرمت انسان‌ها دارای اهمیت زیادی است و گفت: مرحوم ابوترابی‌فرد راز آفرینش گنجینه خلقت را خدمت به مردم می‌دانست و سجایای اخلاقی ایشان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها