مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز:

عهدواره شهدای کانون‌های مساجد در البرز برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز از انتشار فراخوان عهدواره شهدای کانون‌های مساجد با عنوان «ستارگان مسجد» در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ - 10September 2024

عهدواره شهدای کانون‌های مساجد در البرز برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز از انتشار فراخوان عهدواره شهدای کانون‌های مساجد با عنوان «ستارگان مسجد» در این استان خبر داد و اظهار داشت: از محور‌ها و موضوعات این عهدواره معرفت‌افزایی و شناخت بیشتر نسبت به شخصیت و ویژگی شهدا و ارزش زنده نگاه داشتن یاد شهداست.

وی نقش و جایگاه بانوان در پیدایش نسل شهادت‌طلب، ثبت و ضبط خاطرات و همرزمان شهدا، تکریم و قدردانی از صبر و گذشت خانواده معزز شهدا، شناخت و انتشار خصوصیات منحصر به‌فرد شهدا در زندگی را از دیگر محور‌های این رویداد فرهنگی برشمرد و افزود: مهم‌ترین هدف این عهدواره شناسایی و معرفی شهدای کانون‌های مسجدی به جوانان همگام با گام دوم انقلاب با هدف ترویج آرمان شهادت در قالب‌های هنری، فرهنگی، رسانه‌ای و تقویت روحیه شهادت‌طلبی در جامعه به‌ویژه در بین هنرمندان و نسل جوان با تأکید بر نقش مساجد در افزایش بصیرت‌افزایی در نسل جوان است.

این مسئول با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای حضور در این عهدواره با تولید و انتشار آثار لازم با موضوع و محور‌های مرتبط با عهد‌واره می‌توانند آثار تبلیغی، صوتی و تصویری را به دبیرخانه عهد‌واره ارسال کنند، ادامه داد:: بخش ادبی، نمایشنامه، شعر نو، شعر کلاسیک، بخش هنر‌های تجسمی خوشنویسی، نقاشی، گرافیک و تصویرسازی و بخش چندرسانه‌ای از جمله بخش‌های انفرادی این عهدواره است.

شکری با توضیح اینکه علاقه‌مندان برای حضور در بخش گروهی می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم، هنر‌های نمایشی و سرود ارسال کنند، افزود: ارسال اثر به این عهدواره از زمان اعلام فراخوان تا ۱۵ آذرماه سال جاری ادامه دارد و داوری آثار ۳۰ آذرماه انجام می‌شود.

وی در پایان با دعوت از بچه‌های مسجدی برای شرکت در این عهده‌واره خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صحفه عهدواره به آدرس http://bachehayemasjed.ir/setareganemasjed مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار