فرمانده سپاه ناحیه چناران خبر داد؛

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در چناران

سرهنگ حامد از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در جوار مزار شهدای گمنام بوستان ملت شهر چناران همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ - 10September 2024

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در چنارانبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «محمود حامد» فرمانده سپاه ناحیه چناران در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان که در فرمانداری چناران برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه دفاع مقدس همزمان با چهل و چهارمین سالگرد این مناسبت ملی در شهر چناران بر پا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه که با همکاری شهرداری، شرکت برق و سایر دستگاه‌های اجرایی در محوطه بوستان ملت چناران و در جوار مزار شهدای گمنام آرمیده در این بوستان برپا شده است به دنبال آن است تا با فضاسازی آن دوران پرافتخار، آحاد مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و نسل جدید را با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا کند.

فرمانده سپاه ناحیه چناران با تاکید بر اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه، روایتگری راویان دفاع مقدس، عرضه محصولات فرهنگی، اکران فیلم و ده‌ها برنامه متنوع اجرا می‌شود.

سرهنگ حامد بیان داشت: این نمایشگاه گویای سیر اعزام نیرو‌ها به جبهه‌ها، اجرای عملیات، ارائه خدمات درمانی در بیمارستان صحرایی و اسارت رزمندگان است.

وی نقش دانش‌آموزان را در نمایشگاه دفاع مقدس برجسته خواند و خاطرنشان کرد: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل نوجوان در قالب ماکت که توسط دانش‌آموزان ساخته شده این نمایشگاه را جذاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها