اجرای مانور بازرسی آسانسور در استان مرکزی بصورت همزمان با سراسر کشور

در راستای اجرای استاندارد‌های ملی ایران و دستورالعمل صدور تاییدیه ایمنی آسانسور و مواد ۳، ۶ و ۱۹ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مانور بازرسی استاندارد آسانسور‌های منصوبه در اماکن عمومی استان مرکزی امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱ - 10September 2024

اجرای مانور بازرسی آسانسور در استان مرکزی بصورت همزمان با سراسر کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، در راستای اجرای استانداردهای ملی ایران و دستورالعمل صدور تاییدیه ایمنی آسانسور و مواد 3 ،6 و 19 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مانور بازرسی استاندارد آسانسورهای منصوبه در اماکن عمومی استان مرکزی امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

سید سعید میرنظامی، مدیر کل استاندارد استان مرکزی بهمراه کارشناسان این اداره کل، نماینده سازمان صمت، بازرسان شرکت های بازرسی، نمایندگان اتحادیه آسانسور و جامعه ممیزی و مسئولین ستاد مدیریت بحران استان، به صورت سرزده با حضور تیم خبری صدا و سیمای استان مرکزی از چند مورد از آسانسورهای اماکن عمومی شهرستان اراک بازدید کرد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی با اشاره به اینکه این مانور گامی مؤثر در جهت ارتقای ایمنی شهروندان است عنوان کرد: مانور بازرسی آسانسور با هدف نظارت بر ایمنی آسانسورها و با هدف بررسی نحوه عملکرد و همچنین ارزیابی ایمنی آسانسورهای اماکن عمومی و پرتردد که از اهمیت بالایی برخوردار هستند صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها