تکریم ۳ خانواده شهید در روستای بنه گز توسط استاندار بوشهر

استاندار بوشهر، به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، احمد لطفی، فرماندار تنگستان، با خانواده‌های شهیدان حسین مظفری، علی احمدی و حسین علوی، دیدار کرد.
کد خبر: ۶۸۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ - 10September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «احمد محمدی‌زاده» استاندار بوشهر، به همراه «نعمت‌اله غلامپور» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان، «احمد لطفی» فرماندار تنگستان و «قدرت‌اله عرب» معاون فرهنگی شهرستان بوشهر جهت رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات خانواده‌های شهیدان «حسین مظفری»، «علی احمدی» و «حسین علوی»، با ایشان دیدار کرده و دستورات لازم را جهت رسیدگی و حل مشکلات ایشان صادر کرد.

تکریم ۳ خانواده شهید در روستای بنه گز توسط استاندار بوشهر

نعمت‌اله غلامپور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این دیدار‌ها اظهار داشت: مفتخریم که در روز‌های شنبه هر هفته، به همراه استاندار محترم بوشهر و مسئولان استانی و شهرستانی جهت رسیدگی و حل مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر، که بعضا مشکلاتشان با دستور مستقیم استاندار حل می‌شود، به دیدار ایشان می‌رویم.

غلامپور گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون ۵۰ دیدار در منزل با حضور استاندار محترم با خانواده‌های شاهد و ایثارگر و به ویژه والدین شهدا صورت گرفته است، که از حضور سردار محمدی زاده و اهتمام ایشان به حل مشکلات این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار