مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان:

تشکیل قرارگاه رسانه‌ای ایثار و شهادت ضروری است

«شواخی» با اشاره به ظرفیت رسانه‌ای استان اصفهان، گفت: تشکیل قرارگاه رسانه‌ای ایثار و شهادت ضروری است.
کد خبر: ۶۸۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ - 10September 2024

تشکیل قرارگاه رسانه‌ای ایثار و شهادت ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا شواخی زواره» مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی ترویج فرهنگ دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، اظهار داشت: استان اصفهان در حوزه تنوع و تکثر رسانه‌ای ظرفیت بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: حضور نمایندگی خبرگزاری‌‌ها، روزنامه‌های سراسری، روزنامه‌های استانی، پایگاه‌های خبری کشوری و استانی و تعهد و توانمندی خبرنگاران اصفهان ظرفیتی زیبا خوب در راستای تولید آثار رسانه‌ای فراهم کرده است.

شواخی زواره ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سراسر جهان به عنوان اسوه و الگوی مقاومت شناخته می‌شود و‌ ضرورت دارد این مسیر با قدرت تبیین و ترسیم شود.

وی با تاکید بر تولید محتوای فاخر و اثرگذار خاطرنشان کرد: محتوا باید متناسب با نیاز مخاطب باشد و باید با تولید محتوای جالب جذاب و تاثیرگذار مخاطبان به ویژه نسل جوان را با دوران 8 سال دفاع مقدس بیشتر اشنا کرد 

شواخی زواره خاطر نشان کرد: تحقق این امر مستلزم انسجام رسانه‌ای است و لازم است قرارگاه ویژه‌ای به منظور سازماندهی و انسجام رسانه‌ها در این مسیر تشکیل شود و با تولید محتوا و محصولات خبری در نبرد فرهنگی و رسانه‌ای نقش آفرینی مثبت داشته باشیم.

مدیرخانه مطبوعات استان اصفهان گفت: دوران دفاع مقدس باید به خوبی برای مردم به ویژه جوانان به خوبی روایت شود.

وی با تشکر از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان به منظور برگزاری این نشست در آستانه هفته دفاع مقدس، گفت: این نشست می‌تواند سرآغازی بر این انسجام بخشی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار