مدیرکل پست استان مازندران خبر داد؛

انتشار فراخوان دریافت تصاویر نامه‌های شهدا و رزمندگان

«بخشی» از انتشار فراخوان دریافت تصاویر نامه‌های شهدا و رزمندگان در مازندران خبر داد و گفت: این نامه‌ها برای اولین بار به صورت کتاب چاپ و در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲ - 10September 2024

انتشار فراخوان دریافت تصاویر نامه‌های شهدا و رزمندگانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «محسن بخشی» مدیرکل پست استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس اظهار داشت: پست در دفاع مقدس پل ارتباطی رزمندگان و خانواده‌ها بود.

وی افزود: نقش پست در دوران دفاع مقدس بسیار با اهیمت و ماندگار بوده ولی کمتر به آن پرداخته شده است.

مدیرکل پست استان مازندران گفت: نامه‌هایی که خانواده رزمندگان، دوستان، محصلین و دانشجویان و یا سایر طیف‌های جامعه برای رزمندگان ارسال می‌کردند با تیراژ بالا در اداره کل ثبت شده است.

بخشی ادامه داد: کار بزرگ پست در دوران دفاع مقدس ایجاد راه ارتباطی امن و ماندگار بین رزمندگان و ملت بزرگ ایران بوده که محتوای لازم جهت استخراج اطلاعات از همه زوایای جنگ را فراهم کرده است.

وی اذعان داشت: پست استان مازندران در سال‌های اخیر با چاپ تمبر اختصاصی و رونمایی از تمبر یادواره شهدا، نقش خود را در زمینه تجلیل از شهدا، انتشار و ماندگاری یاد و پیام شهدا ایفا می‌کند.

مدیرکل پست استان مازندران بیان کرد: چاپ تمبر شهدای استان و رونمایی از یادواره شهدای بسیجی، شهدای شاخص و شهدای دفاع مقدس، امنیت، مدافع حرم و سلامت از جمله این اقدامات بوده است.

وی به روز رسانی مستمر زیرساخت‌های مناسب جهت ارائه خدمات فیزیکی، الکترونیکی و مالی در شبکه پستی کشور، با هدف امکان بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه و ارگان‌های خدمت رسان از خدمات نوین در راستای کاهش تردد‌های غیر ضرور و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه را از جمله رسالت‌های پست دانست.

مدیرکل پست استان مازندران از فراخوان آرشیو کردن نامه‌های شهدا و رزمندگان جنگ تحملی را در استان خبر داد و ادامه داد: مردم می‌توانند عکس نامه‌های را به روابط عمومی پست استان به صورت مجازی در پیام رسان‌های بله، ایتا و روبیکا به شماره ۰۹۱۱۲۲۳۴۳۷۷ ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: نامه‌های شهدا و رزمندگان برای اولین بار به صورت کتاب چاپ و در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار