با حضور 40 ورزشکار صورت گرفت؛

آغاز مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس در خوزستان

مسابقات ورزشی کارکنان، سربازان و خادمان حوزه دفاع مقدس خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس و به یاد شهدای غزه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با رشته تنیس روی میز آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱ - 10September 2024

آغاز مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، مسابقات ورزشی کارکنان، سربازان و خادمان حوزه دفاع مقدس خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس و به یاد شهدای غزه امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با رشته تنیس روی میز آغاز شد.

در این دوره از مسابقات که با دستور و تدبیر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در حال برگزاری است 40 ورزشکار در سه رشته تیراندازی، فوتبال دستی و تنیس روی میز به رقابت خواهند پرداخت.

در اولین روز از این مسابقات که با استقبال کارکنان نیز همراه بود در دور اول رقابت تنیس روی میز آقایان «سیامک امرائی» و «سید مجید چرغان» موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و به دور بعدی مسابقات راه یابند.

پس از پایان این دوره از مسابقات و در هفته دفاع مقدس از قهرمانان رشته‌های مختلف با لوح تقدیر و هدایایی ارزنده تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار