مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی؛

۳۰ عنوان نمایشگاه با موضوعات متنوع در حوزه‌های تخصصی و عمومی در استان مرکزی تا پایان سال

رمضانی گفت: نمایشگاهها یکی از ارکان مهم توسعه اقتصادی در کشورها و بستری ارزشمند و پرجاذبه جهت ایجاد رونق اقتصادی و معرفی ظرفیتهای بنگاههای اقتصادی در حوزه های متنوع هستند.
کد خبر: ۶۸۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷ - 10September 2024

۳۰ عنوان نمایشگاه با موضوعات متنوع در حوزه‌های تخصصی و عمومی در استان مرکزی تا پایان سال
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، مهدی رمضانی، مدیر عامل نمایشگاههای بین المللی استان مرکزی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان مقرر گردید نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون مقارن با هفته تعاون در شهریورماه سال جاری برنامه ریزی و برگزار گردد تا نسبت به معرفی توانمندیها  و ظرفیتهای موجود و آگاهی و آشنایی هرچه بیشتر مردم به دامنه فعالیت تعاونی به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه اقتصادی کشور قدمی موثر برداشته شود.

وی افزود: شرکت نمایشگاههای بین المللی استان مرکزی طی فرآیندی قانونی نسبت به انعقاد قراداد با یکی از شرکتهای برگزارکننده نمایشگاهها جهت برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون اقدام نمود  اما شرکت مجری در اقدامی غیرقانونی و بدون توجه به عنوان نمایشگاه به جای حضور شرکت های تعاونی، قصد برگزاری نمایشگاه با حضور غرفه های سوغات و مواد غذایی را داشت.

رمضانی ادامه داد: نمایشگاه های استان به موجب تغییر ماهیت دادن نمایشگاه توانمندی تعاون و تبدیل آن به نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، پاییزه و سوغات و با توجه به استعلام از مراجع ذیربط و در راستای حمایت از حقوق بازدیدکنندگان محترم از برگزاری این نمایشگاه جلوگیری کرد.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی بیان داشت: شرکت مجری در یک اقدام غیرقانونی دیگر نسبت به تبلیغ نمایشگاه بدون اخذ مجوز از شرکت نمایشگاه های استان اقدام نمود که متاسفانه باعث سردرگمی شهروندان و بازدیدکنندگان محترم شد و جهت راستی آزمایی تمام اسناد و مدارک فرآیند نمایشگاه توانمندیهای تعاون در بایگانی شرکت نمایشگاه های استان مرکزی موجود می باشد.

وی در پایان گفت: نمایشگاهها یکی از ارکان مهم توسعه اقتصادی در کشورها و بستری ارزشمند و پرجاذبه جهت ایجاد رونق اقتصادی و معرفی ظرفیتهای بنگاههای اقتصادی در حوزه های متنوع هستند و ما تا پایان سال جاری ۳۰ عنوان نمایشگاه با موضوعات متنوع در حوزه های تخصصی و عمومی برگزار می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار