تولیت آستان قدس رضوی در مراسم بدرقه کاروان تیم ملی فوتسال؛

غیرت ویژگی برجسته ورزشکاران ایران در میادین بین‌المللی است

حجت‌الاسلام‌ مروی گفت: شجاعت، غیرت و تلاش از ویژگیهای ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی است.
کد خبر: ۶۸۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ - 10September 2024

غیرت ویژگی برجسته ورزشکاران ایران در میادین بین‌المللی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی امروز (سه‌شنبه) در مراسم بدرقه کاروان تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‎های جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان که در بارگاه قدس امام رضا (ع) انجام شد؛ اظهار داشت: شجاعت، غیرت و تلاش از ویژگی‎های ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی از استعداد و توانایی بالایی برخوردار هستند، افزود: هیچ کس از بارگاه قدس رضوی دست خالی و بی‌بهره بر نمی‌گردد، دعای خیرما و مردم ایران بدرقه راه کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت‎ها است، تا ان‎شاءالله با عنایت حضرت رضا (ع) و عزم و تلاش‌ ورزشکاران کشورمان، باردیگر دل مردم را شاد کنید.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: از درگاه پروردگار برای بازیکنان تیم ملی فوتسال در مسیر افتخارآفرینی برای کشورمان و شادی مردم، موفقیت مسئلت دارم.

«وحید شمسایی» سرمربی تیم ملی کشورمان نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی با اشاره به آمادگی بالای بازیکنان فوتسال کشورمان اشاره و اظهار امیدواری کرد؛ فوتسال بار دیگر برای کشورمان افتخارآفرینی کرده و موجب شادی دل ملت ایران شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار