نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد

نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به ریاست «علی‌‌اکبر‌ حسینی‌ محراب» استاندار خوزستان، دبیری سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و اعضا این شورا در استانداری خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳ - 10September 2024

نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به ریاست «علی‌‌اکبر‌ حسینی‌ محراب» استاندار خوزستان، دبیری سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و اعضا این شورا در استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست که با موضوعاتی همچون برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان خوزستان، ویژه برنامه‌های سالروز 5 مهر و 9 مهر برگزار شد سردار مرادحاجتی به تشریح برنامه‌های شاخص استان پرداخت و بر همکاری همه جانبه همه دستگاه‌های استان در انجام هر چه بهتر این تقویم ارزشی تاکید کرد.

در پایان این نشست، اعضا و مسئولین کمیته‌های مختلف به بیان نقطه نظرات و ارائه برنامه‌های تخصصی خود پرداختند و اقدام در این حوزه را ارزشمند و قابل احترام دانستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار