سردار گودرزی در دیدار جانباز عباس خزائی:

امنیت ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان است

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و حاصل از خودگذشتگی‌های ایثارگران و جانبازان عزیز است.
کد خبر: ۶۹۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹ - 11September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا با جانباز «عباس خزائی» در ستاد مرزبانی انتظامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

امنیت ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان است

سردار گودرزی در این دیدار ضمن جویا شدن وضعیت جسمانی و آرزوی سلامتی برای جانباز مرزبانی عباس خزائی، گفت: اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و حاصل از خودگذشتگی‌های ایثارگران و جانبازان عزیزی است که بزرگ‌ترین و عزیزترین دارایی خود را که همان آسایش و سلامتی است، فدای امنیت پایدار ایران اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران الگوی کامل و جامع رشادت و شجاعت هستند، افزود: جانبازان و ایثارگران، اسناد زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت مرز‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، حضور در محضر جانبازان توفیق بسیار بزرگی است که نصیب ما شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا اظهار داشت: امروز اگر درخت ریشه دار انقلاب اسلامی به بار نشسته و پر ثمر است مرهون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی، جانبازان و ایثارگرانی است که در راستای دفاع از این مرز و بوم از خود گذشتگی کرده اند.

«عباس خزائی» از کارکنان وظیفه جمعی هنگ مرزی بانه که در ۳۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ بر اثر برخورد با مین‌های به جا مانده از جنگ تحمیلی مجروح و به درجه پرافتخار جانبازی مفتخر شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار