مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کردستان:

ما باید پیشگام در فروپاشی رژیم صهیونیستی باشیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: مسئله امروز ما غزه و مقاومت است و باید پیشگام در فروپاشی رژیم صهیونیستی باشیم.
کد خبر: ۶۹۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷ - 11September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، علیرضا شهسواری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان، در جلسه کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهلار داشت: در هیچ کجای جهان نمی‌بینیم که از نیرو‌های مسلح خود تجلیل نشود و با تعصب به آنها نگاه نکنند. هفته دفاع مقدس فرصتی برای بزرگداشت این عزیزان است.

ما باید پیشگام در فروپاشی رژیم صهیونیستی باشیم

وی به سخنان امام خمینی (ره) درباره تاسیس بسیج اشاره کرد و افزود: امام راحل فرمودند، بسیج لشکر شجره طیبه‌ای است که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند. این بدان معناست که نیرو‌های مسلح ما جزو این شجره طیبه هستند و باید از تمامی کسانی که برای عزت کشور جانفشانی کردند، تجلیل کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید کردستان همچنین به اهمیت موضوع غزه و محور مقاومت اشاره کرد و بیان داشت: ما نباید فراموش کنیم که مسئله امروز ما غزه و مقاومت است و باید پیشگام در فروپاشی رژیم صهیونیستی باشیم.

شهسواری همچنین بر لزوم یادآوری شهید سرفراز، شهید رئیسی و شهدای خدمت و شهید سلیمانی تأکید کرد و گفت: ما نباید یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را فراموش کنیم و باید تمام مراسم‌های بزرگداشت از این شهدا یاد شود.

وی در پایان به اهمیت انتقال پیام دفاع مقدس به نسل جدید اشاره کرد و افزود: باید راویان و افرادی که توانایی تبلیغ دارند، به مدارس رفته و یاد قهرمانان را به نسل جدید منتقل کنند تا مدیون شهدا نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار