امام جمعه پاوه:

پیاده روی اربعین همایش ملی، مذهبی بود

ماموستا «قادری» گفت: نمونه‌ای از تلاش‌های مخلصانه پلیس در پیاده‌روی اربعین به نمایش گذاشته شد و جایی که این همایش ملی مذهبی محلی برای خدمت‌رسانی شبانه‌روزی پلیس به مردم و زائران تبدیل شد و مأموران انتظامی با سربلندی این مأموریت بزرگ را به سرانجام رساندند.
کد خبر: ۶۹۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶ - 11September 2024

پیاده روی اربعین همایش ملی، مذهبی بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «قادر قادری» امام‌جمعه شهرستان پاوه امروز در دیدار با سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پلیس نیرویی خدمت گذار و کارکنان آن خادم واقعی مردم هستند.

وی افزود: مأموران انتظامی بارها و درصحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که حافظ جان، مال و ناموس ما هستند و زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها بر کسی پوشیده نیست.

امام‌جمعه شهرستان پاوه بابیان اینکه نمونه‌ای از تلاش‌های مخلصانه پلیس در پیاده‌روی اربعین به نمایش گذاشته شد تصریح کرد: جایی که این همایش ملی مذهبی محلی برای خدمت‌رسانی شبانه‌روزی پلیس به مردم و زائران تبدیل شد و مأموران انتظامی با سربلندی این مأموریت بزرگ را به سرانجام رساندند.

ماموستا قادری درعین‌حال به برخی مشکلات این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: پاوه باوجوداین همه استعداد و توانمندی نباید این‌قدر مشکل داشته باشد.

 ویبا تأکید بر اینکه پاوه نیازمند نگاه ویژه‌تر مسئولان است، گفت: اگر از ظرفیت‌های موجود به‌درستی استفاده و زمینه برای رشد استعدادهای جوانان و مردم منطقه فراهم شود قطعاً بخش اعظمی از مشکلات کنونی مرتفع می‌شود.

امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به زیادشدن فاصله‌های طبقاتی، گفت: امیدوارم با درایت دولتمردان جدید شاهد کاهش این فاصله‌ها و رونق در منطقه اورامانات و خصوصاً شهر پاوه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار