فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

اهتمام پلیس برای برخورد با معضلات و آسیب‌های اجتماعی است

سردار «حاجیان» از اهتمام پلیس برای برخورد با معضلات و آسیب‌های اجتماعی و ایجاد برنامه های مدون در این مورد خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳ - 11September 2024
اهتمام پلیس برای برخورد با معضلات و آسیب‌های اجتماعی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جریان سفر به شهرستان پاوه و دیدار با ماموستا ملا «قادر قادری» امام‌جمعه شهرستان پاوه این شهر، اظهار داشت: طی یک سال و نیم اخیر اقدامات خوبی برای ارتقاء امنیت در استان کرمانشاه انجام‌گرفته که یکی از مهم‌ترین آنها کنترل و کاهش سرقت‌ها به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین پدیده‌های ایجاد ناامنی بوده است.
 
وی گفت: با اجرای طرح‌هایی نظیر هر کلانتری یک شهر، امنیت محله‌محور و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه توانستیم نه‌تن‌ها روند شتابان رشد سرقت در استان را مهار کنیم بلکه در پایان سال گذشته این روند کاهشی شد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: روند کاهشی شدن سرقت‌ها امسال نیز با شتاب بیشتری ادامه پیدا کرد تا امروز و در مقایسه با سال ابتدای سال گذشته حدود ۱۷ تا ۱۸ درصد کاهش داشته باشد.
 
وی از اهتمام پلیس برای برخورد با معضلات و آسیب‌های اجتماعی خبر داد و بابیان اینکه برنامه‌های خوبی در دست اقدام است، گفت: خوشبختانه احساس امنیت نیز در استان افزایش‌یافته و تلاش می‌کنیم به‌قدری که امنیت وجود دارد مردم شریف کرمانشاه آن را نیز احساس کنند.
 
سردار حاجیان همچنین آینده کشور را روشن دانست و گفت: باروی کار آمدن دولت جدید و همدلی و هم‌افزایی که میان مسئولان عالی کشور حول محور ولایت و رهبری دارند قطعاً اتفاقات بهتری برای مردم شریف ایران اسلامی رقم خواهد خورد.
 
وی همچنین با تمجید از ماموستا قادری، وی را ستونی استوار برای استان کرمانشاه و منطقه اورامانات برشمرد و گفت: وحدت‌آفرینی کم‌نظیری که شما طی سال‌های متمادی داشته‌اید برای هر ایرانی باعث افتخار است و همه مردم به وجود شخصیتی، چون شما به خود می‌بالند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار