رئیس کل دادگستری استان تهران:

۵۰۰ کارچاق‌کن با ادعای آشنایی با مقامات قضایی دستگیر شدند

اسماعیلی در خصوص بازداشت 500 نفر از افرادی که قصد نفوذ به دستگاه قضایی را داشتند، گفت: این افراد کسانی بودند که مدعی نفوذ بودند و در بیرون ارتباطاتی را با اصحاب پرونده برقرار می‌کردند.
کد خبر: ۶۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ - 03February 2016

۵۰۰ کارچاق‌کن با ادعای آشنایی با مقامات قضایی دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه افتتاح ساختمان جدید دیوان عدالت اداری با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تخلفات انتخاباتی گفت: فعلاً پروندههای تخلفات حداقلی است به لحاظ اینکه هنوز مراحل تبلیغات انتخاباتی شروع نشده چرا که معمولاً بیشترین تخلفات در آن زمان اتفاق میافتد.

وی افزود: اگرچه ما قبل از موعد هم شاهد تخلفاتی هستیم که برخی از آنها صرفاً جنبه تخلف دارند که باید پیشگیری شود و برخی دیگر ممکن است جنبه مجرمانه داشته باشد که نیاز به رسیدگی است.

اسماعیلی در خصوص بازداشت 500 نفر از افرادی که قصد نفوذ به دستگاه قضایی را داشتند، گفت: این افراد کسانی بودند که مدعی نفوذ بودند و در بیرون ارتباطاتی را با اصحاب پرونده برقرار میکردند.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: این افراد مدعی بودند با مقامات قضایی آشنایی دارند و میتوانند آرائی را به نفع اصحاب پرونده بگیرند.

وی تاکید کرد: اغلب اینها ادعاهای واهی داشته و هیچ نقشی در دستگاه قضایی نداشتند اما در بیرون به نام مجموعه قضایی از اصحاب پرونده وجوهی را میگرفتند و سوء استفاده میکردند که خوشبختانه شناسایی شده و تحت تعقیب قرار گرفتند.

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار