دادستان جدید خوزستان معرفی شد

طی مراسمی از زحمات «صادق جعفری چگنی» به عنوان دادستان پیشین مرکز خوزستان تقدیر و «امیر خلفیان» به عنوان دادستان جدید معرفی شد.
کد خبر: ۶۹۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵ - 11September 2024

دادستان جدید خوزستان معرفی شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، طی مراسمی که امروز در محل گیت بوستان اهواز برگزار شد از زحمات «صادق جعفری چگنی» به عنوان دادستان پیشین مرکز خوزستان تقدیر و «امیر خلفیان» به عنوان دادستان جدید معرفی شد.

«علی دهقانی» رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به احیای حقوق عامه در استان اظهار داشت: طی یک سال اخیر ۱۰ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان حق آلایندگی به عنوان یکی از مطالبات مردم استان وصول شده است.

وی افزود: در خوزستان به برکت خون پاک شهدا و همدلی علمای استان امنیت و آرامش حاکم است. این وحدت و همراهی موجب شده خوزستان با همه مصائب، امنیت و آرامش قابل قبولی داشته باشد.

دهقانی با بیان اینکه دادسرا به عنوان مدعی‌العموم نقش نظارتی و حمایتی دارد، گفت: دادستان در حوزه احیای حقوق عامه و نظارت بر انجام وظایف و تکالیف خود، در صورت خدشه به امنیت روانی جامعه، ورود می‌کند.

رییس کل دادگستری خوزستان بیان داشت: طی ۲ سال اخیر ۳۳ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان مطالباتی که دولت برای پرداخت یارانه و مطالبات گندمکاران استان باید پرداخت کند از شرکت‌های فعال در استان دریافت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار