پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت «همسر و مادر شهیدان قاسمی»

نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت همسر و مادر شهیدان والامقام «بهروز و جمشید قاسمی» پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۶۹۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 14September 2024

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت «همسر و مادر شهیدان قاسمی»به گزارش ‌دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان و «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در پی درگذشت همسر شهید گرانقدر «یوسف قاسمی» و مادر شهیدان معظم «اصغر و عباس قاسمی » پیام مشترکی صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

  انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان والامقام قاسمی عروج مادری دلسوز و مجاهد پرور «حاجیه خانم سنگین حیدری» از نمونه‌های بارز صبر و ایثار و همسر شهید گرانقدر «یوسف قاسمی» و مادر شهیدان معظم «اصغر و عباس قاسمی» موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بی شک همت و تلاش آن پدر عزیز و ایثارگر در تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت کم نظیر خویش پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزاز در آوردند برای همیشه ماندگار خواهد بود.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان والامقام «قاسمی» و مردم گرانقدر استان، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات عالی و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی را مسألت می‌نمائیم.   

این سه شهید گرانقدر در بمباران هوایی شهر کرمانشاه در ۲۰ اسفند ماه ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار