سردار فدوی: استیصال آمریکا در برابر انصارالله یمن/ نیرو‌های مقاومت هر روز توانمندتر می‌شوند

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به استیصال آمریکا در برابر انصارالله یمن، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، نیرو‌های مقاومت هر روز توانمندتر می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳ - 11September 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه ملی شهدای جهاد خدمت که در شهرستان فردوس برگزار شد، اظهار داشت: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته است و طی این سال‌ها جلوه‌های عظیمی از توانمندی‌های انقلاب اسلامی بروز کرده و دائم در حال رشد و توسعه هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه

سردار فدوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تمام دنیا جلوه پیدا کرده است، افزود: دشمنان اذعان دارند که انقلاب اسلامی به اوج رسیده است و عظمت این انقلاب موجب توانمندی نیرو‌های مقاومت شده است. امروز می‌بینیم که انصارالله یمن به تنهایی آمریکایی‌ها را مستأصل کرده‌ و توانسته است چندین هواپیما‌ی بدون سرنشین و کشتی آمریکایی را مورد اصابت قرار دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها قادر به ضربه زدن به نیرو‌های توانمند انصارلله یمن نیستند، عنوان کرد: خبیثان عالم با وجود بمباران مناطق غیرنظامی در یمن، اذعان دارند که قادر به مقابله با انصارالله یمن نیستند و منزوی شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید رئیس جمهور از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) عنوان کرد: این قرارگاه و بسیج از ظرفیت‌های بالایی برخوردارند. خدمت به مردم ارزش بالایی نزد پروردگار متعال دارد و ما اگر در این روند، محکم و استوار و همه جانبه قدم برداریم، قطعاً خداوند متعال خیلی زودتر در جهت رفع مشکلات به ما کمک می‌کند.

دریادار فدوی اضافه کرد: بسیجیان و جهادگران جزو نیرو‌هایی هستند که در زمان وقوع سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی برای کمک به مردم عزیزمان در این مناطق حضور پیدا می‌کنند و این حضور دائمی و همیشگی است.

جانشین فرمانده کل سپاه همچنین با اشاره به حضور فعال این نهاد در زمان شیوع کرونا گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف کمک به آبادانی و توسعه هرچه بیشتر استان‌های محروم و کم‌برخوردار کشور تشکیل شد و کمک‌های شایانی در جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا انجام داد.

وی به گلایه‌های مردمی از وضعیت بد برخی جاده‌ها به‌ویژه در روستا‌ها که فاقد آسفالت هستند، اشاره و بیان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به همین منظور  تأسیس شده است تا روند خدمت‌رسانی به مردم تسهیل شود و بسیجیان در این قرارگاه بدون وقفه در حال خدمت به مردم هستند.

سردار فدوی با اشاره به حضور فعالانه بسیجیان برای خدمت به مردم در تمام عرصه‌ها، یادآور شد: هم‌اکنون موضوع اقتصاد برای مردم در اولویت قرار دارد و تعطیل‌بردار نیست؛ لذا خدمت به مردم بسیار حائز اهمیت است و اگر در این روند، محکم و استوار پیش برویم، قطعاً به نتیجه خواهیم رسید و نهایتاً به رضایت مردم منجر خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه در دولت شهید رئیسی همکاری سپاه با دولت بسیار تسهیل شد و کار‌های بسیار بزرگی برای خدمت به مردم توسط بسیجیان در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: نمونه این همکا‌ری‌ها، آب‌رسانی به روستا‌های فاقد آب شرب بود که نمونه‌های فراوان آن را در خراسان جنوبی امروز افتتاح کردیم در تلاش هستیم که در دولت آقای پزشکیان این اقدامات با سرعت بیشتری انجام و همه گرفتاری‌ها حل شود.

این مراسم به مناسبت ۱۳ شهریور سالروز حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به عنوان جهادگر در زلزله شهریور ۱۳۴۷ فردوس و آغاز اردو‌های جهادی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور خانواده‌های ۵۵ جهادگر آسمانی و مقامات لشکری و کشوری در شهرستان فردوس خراسان جنوبی برگزار شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار