امیر حیدری: اعتلای ایران اسلامی رمز جاودانگی شهیدان است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شهدای والامقام برای دستیابی به عزت و سربلندی ایران اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند؛ بر همین اساس به برکت خون پاک آنها، دشمنان جرأت تعرض به کشور ما را ندارند.
کد خبر: ۶۹۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ - 11September 2024

امیر حیدری: اعتلای ایران اسلامی رمز جاودانگی شهیدان استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در بیست و دومین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش که امروز (چهارشنبه) در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد، اظهار داشت: کارنامه ایثارگری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی متشکل از ۴۶ هزار شهید و ۲۵۰ هزار جانباز است.  

وی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران باعث افتخار ما هستند افزود: شهدا، آزادگان و جانبازان بهترین الگو برای نسل جوان محسوب می‌شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: شهدای والامقام برای دستیابی به عزت و سربلندی ایران اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند؛ بر همین اساس به برکت خون پاک آنها، دشمنان جرأت تعرض به کشور ما را ندارند.

امیر حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از همسران کارکنان نیرو‌های مسلح و ارتش گفت: تفاوت همسر یک فرد نظامی با دیگر اقشار جامعه در این است که از روز نخست ازدواج نسبت به سختی‌های این شغل و جابجایی به شهر‌های مختلف و همچنین جانبازی و یا شهید شدن همسر آگاهی داشته و آمادگی همراهی دارند.

بیست و دومین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش با حضور ۳۳۰ نفر از کارکنان و همسران این نیرو به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار