مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی:

هفته دفاع مقدس نماد و الگوی ایستادگی و ایثار

سرهنگ الهی‌راد گفت: تمامی مدیران و مسئولان سطح استان و همه آحاد و اقشار جامعه موظف به تکریم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عنوان نمادی و الگوی ایستادگی و ایثار هستند. در این رهگذر یاد و نام شهدا و ایثارگران و آن دوران زنده نگهداشته می‌شود.
کد خبر: ۶۹۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹ - 11September 2024

هفته دفاع مقدس نماد و الگوی ایستادگی و ایثاربه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (چهارشنبه) در جلسه کمیته نظارت و بازرسی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در ذیل ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۱۱ کمیته برنامه‌ریزی شده است که کمیته نظارت و بازرسی به عنوان یک کمیته مهم در جهت نظارت، هدایت و راهبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس به دبیرخانه ستاد و دستگاه‌های اجرایی کمک خواهد کرد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: تمامی مدیران و مسئولان سطح استان و همه آحاد و اقشار جامعه موظف به تکریم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عنوان نمادی و الگوی ایستادگی و ایثار هستند. در این رهگذر یاد و نام شهدا و ایثارگران و آن دوران زنده نگهداشته می‌شود.

سرهنگ الهی‌راد با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته و ابلاغ شرح وظایف به کمیته‌ها، گفت: اولویت و رسالت ما شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین برطرف کردن آن با هدایت و راهبری و تجارب می‌باشد. برابر ابلاغات مکرر به مبادی استانی تمامی ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌بایست با ایجاد کاربری در سامانه سادم و تعریف برنامه‌ها برابر جدول مناسبتی آن اقدام مؤثری ثبت نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار