شهردار اهواز:

فضای شهر اهواز باید حال و هوای دفاع مقدس به خود بگیرد

امینی گفت: فضاسازی شهری اولین اولویت شهرداری است چرا که شهر باید بوی ایام دفاع مقدس را به خود بگیرد و برای این کار برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است که بزودی اجرایی خواهند شد.
کد خبر: ۶۹۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ - 11September 2024

فضای شهر اهواز باید حال و هوای دفاع مقدس به خود بگیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «رضا امینی» امروز در ستاد هفته دفاع مقدس شهرداری اهواز اظهار داشت: هفته دفاع مقدس آنقدر اهمیت دارد که باید از همه ظرفیت‌های استانی در این خصوص استفاده کرد.

وی افزود: فضاسازی شهری اولین اولویت شهرداری است چرا که شهر باید بوی ایام دفاع مقدس را به خود بگیرد و برای این کار برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است که بزودی اجرایی خواهند شد.

شهردار اهواز با بیان اینکه موزه دفاع مقدس در شهرهای دیگر سرعت بیشتری داشته است، تصریح کرد: جای این موزه در اهواز خالی است که بخش‌هایی کمک توسط شهرداری به شکل‌های مختلف در نظر گرفته شده و در آینده نیز در این راستا همراهی لازم را به عمل خواهیم آورد.  

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس رونمایی از یادمان شهید آیت‌الله رئیسی است. همچنین چندین طرح از جمله پارک گوهر و ادامه پل ولایت نیز در همین هفته بهره برداری خواهند شد.

امینی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های شهرداری در هفته دفاع مقدس بهره ببریم، گفت: دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در شهر کم نیستند که اگر در مناسبت‌های مختلف نسبت به نصب پرچم‌ها اقدام کنند در فضاسازی شهری تأثیر خواهد داشت لذا خواهش داریم نسبت به این مساله تاکید شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار