قائم مقام اداره کل صدا و سیمای خراسان شمالی:

گرامیداشت هفته دفاع مقدس تبیین اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری است

عارفخانی گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس تبیین اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی است. تبیین نگاه مؤمنانه امامین انقلاب در عرصه ایستادگی در برابر استکبار و مقاومت برای حفظ نظام اسلامی است.
کد خبر: ۶۹۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ - 11September 2024

گرامیداشت هفته دفاع مقدس تبیین اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «احمد عارفخانی» قائم مقام اداره کل صدا و سیمای خراسان شمالی امروز (چهارشنبه) در جلسه کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس تبیین اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی است. تبیین نگاه مؤمنانه امامین انقلاب در عرصه ایستادگی در برابر استکبار و مقاومت برای حفظ نظام اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید از طریق هنر و فضای مجازی بازخورد بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: رویکرد کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی که به عهده اداره کل صدا و سیما با تعامل و مشارکت دیگر دستگاه‌ها گذاشته شده است به معنای اطمینان مسئولان به عملکرد این نهاد در ایجاد تحول و تغییر سازنده در عرصه ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است.

عارفخانی با اشاره به نقطه نظرات اعضای کمیته به منظور ایجاد خلاقیت و ابتکار و مردمی نمودن برنامه‌ها گفت: با مشارکت دستگاه‌هایی که اسناد و آرشیو دفاع مقدس در اختیار دارند می‌توان برنامه‌های بسیار خوبی در شبکه استانی به مخاطبین ارائه داد. همچنین با ارائه محتوا در فضای مجازی و بازی‌هایی از جنس فرهنگ دفاع مقدس نسبت به پر رونق‌تر شده این موضوع اقدام نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار