رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:

نیرو‌های مسلح ایران در سطح بالایی از سلامت قرار دارند

حجت‌الاسلام پورخاقان گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان در مقایسه با سایر نیرو‌های مسلح جهان در سطح بالایی از سلامت قرار دارند، اما باید نظارت، آموزش و برنامه‌های پیشگیرانه در این خصوص اجرا شود و در عین حال اگر کسی مرتکب جرم شد ضمن رعایت عدالت با مجرم محکم و با اشد مجازات برخورد شود.
کد خبر: ۶۹۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ - 11September 2024

نیرو‌های مسلح ایران در سطح بالایی از سلامت قرار دارندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌المسلمین «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در همایش سراسری مدیران سازمان قضایی نیرو‌های مسلح که امروز (چهارشنبه) در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های امسال این سازمان در امر پیشگیری از وقوع جرم با موضوع سوء استفاده از موقعیت شغلی در نیرو‌های مسلح در همایش مشهد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: نیرو‌های مسلح کشورمان در مقایسه با سایر نیرو‌های مسلح جهان در سطح بالایی از سلامت قرار دارند، اما باید نظارت، آموزش و برنامه‌های پیشگیرانه در این خصوص اجرا شود و در عین حال اگر کسی مرتکب جرم شد ضمن رعایت عدالت با مجرم محکم و با اشد مجازات برخورد شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برنامه‌های پیشگیرانه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را مدون و سالانه عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها در راستای صیانت از نیرو‌های نظامی و پیشگیری از وقوع جرایم و تحقق نیروی مسلح سالم‌تر اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام پورخاقان ادامه داد: موضوع صلاحیت مضاعف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای رسیدگی به برخی پرونده‌های واگذار شده، علاوه بر وظایف جاری از جمله دیگر مباحثی است که در همایش کنونی مطرح می‌شود.

وی ابراز داشت: موضوع پیشگیری از وقوع جرایم در فضای سایبری در همایش سراسری مدیران طی سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در همایش امسال میزان و نتایج برنامه‌های پیشگیرانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار