مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

بانوان هنرمند مشهدی در رویداد مادران مقاومت نقشی مادرانه دارند

حسین‌زاده گفت: بانوان هنرمند مشهدی در رویداد رسانه‌ای مادران مقاومت نقشی مادرانه دارند.
کد خبر: ۶۹۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷ - 11September 2024

بانوان هنرمند مشهدی در رویداد مادران مقاومت نقشی مادرانه دارندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمد حسین‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در حاشیه برگزاری رویداد رسانه‌ای مادران مقاومت اظهار کرد: اتفاقی که نزدیک به یک سال جامعه بین الملل شاهد آن است سکوت بسیاری از دولتمردان غربی و قتل عام بی‌رحمانه‌ی مردم در فلسطین و نسل کشی کودکان غزه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: کاری که امروز عمده‌ی خانم‌های هنرمند مشهدی در رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» انجام می‌دهند، هم جنس مادرانه دارد، هم از جنس دفاع از مظلوم است.

وی بیان کرد: امروزه با وجود سکوت رسانه‌های غربی در خصوص حوادث غزه و جنایات رژیم صهیونیستی، بسیاری از مردم جهان برای دفاع از فلسطینی‌های مظلوم به خیابان‌ها آمده‌اند.

حسین زاده با بیان این مطلب که رسانه و اهالی هنر در شرایط کنونی غزه و فلسطین، نقش‌شان فراتر از انسان‌های معمولی است، تاکید کرد: هنرمندان با استفاده از ابزار رسانه‌ای، می‌توانند مظلومیت مردم فلسطین را به یک سلاح و بلندگو تبدیل می‌کنند تا دیگران نسبت به آنچه اتفاق افتاده آگاه شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به سانسور خبری در حوزه فلسطین از سوی رسانه‌های غربی، افزود: آثار هنری فاخر قدرت این را دارد که دفاع از مظلوم را در جهان تسری دهد تا دیگران آنچه در غزه اتفاق می‌افتد را ببینند و بشنوند و با حقیقت آشنا شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که آثار تولیدی در این رویداد به گونه‌ای منتشر شود که به دست مردم فلسطین برسد تا بدانند در گوشه دیگری از جهان هنرمندانی هستند که به فکر آنها هستند. همچنین به دست انسان‌هایی برسد که نسبت به وضعیت فلسطین بی اطلاع هستند و گرفتار سانسور خبری کشور‌های غربی شده‌اند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: هنرمندان زیادی در مشهد حضور دارند که کار‌های فاخر و اثرگذاری تولید کرده‌اند؛ اما کمتر اتفاق افتاده است که کار تیمی آن هم به این شکل و در مدتی کوتاه انجام شود و از این جهت برگزاری رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» بسیار ارزشمند است. فرآیند مدیریت، انجام کار تیمی روی یک موضوع مشخص و تولید آثار متعدد، آن هم با دو تیم محتوایی و فنی اتفاق منحصر به فردی است که ما آن را در این رویداد شاهد بودیم.

گفتنی است رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» یک برنامه کشوری است که از سوی مرکز راهبری بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور به صورت ملی در برخی استان‌ها برگزار شده و در استان خراسان رضوی نیز در تاریخ ۲۰ و ۲۱ شهریورماه در مؤسسه هنری شرح نو در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار