کشف ۳ تن و ۴۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق

فرمانده مرزبانی فراجا از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کشف سه تن و ۴۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل شیشه، حشیش و تریاک در مرز‌های شهرستان زابل و سراوان طی دو عملیات جداگانه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱ - 11September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به موفقیت مرزبانان، گفت: مرزبانان هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از قصد ورود محموله بزرگ مواد مخدر از طریق مرز‌های جنوب شرق به داخل کشور مطلع شدند که با تشدید اقدامات کنترلی نسبت به پوشش نوار مرزی اقدام کردند.

کشف ۳ تن و ۴۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق

وی افزود: مأموران حین کنترل خودرو‌های ترانزیتی به یک دستگاه ترانزیت حامل بار ضایعات مظنون و سریعاً آن را متوقف و در بازرسی از آن، توانستند محموله سنگین شیشه به حجم ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم را که به صورت ماهرانه‌ای در زیر ضایعات بارجاسازی شده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی با اشاره به تلاش مرزبانان و زمینگیر شدن قاچاقچیان در منطقه مرزی سراوان، اظهار کرد: مرزبانان پر تلاش هنگ مرزی سراوان نیز طی عملیاتی جداگانه با اشراف اطلاعاتی قوی توانستند از ورود یک تن و ۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۹۹۳ کیلوگرم تریاک و ۱۳۹ کیلوگرم حشیش به داخل کشور جلوگیری کنند.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا با قدردانی از مجاهدت‌های مرزبانان در کشف ۳ تن و ۴۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی این دو عملیات، تأکید کرد: قاچاقچیان قصد داشتند در فرصت‌های مناسب، محموله‌های مکشوفه را به مرکز کشور انتقال دهند که در این امر ناکام ماندند.

سردار گودرزی در خاتمه بیان داشت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزبانان مرزبانی فراجا با همکاری سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و با کمک مرزنشینان غیور با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار