تجهیز کتابخانه‌های هتلی گروه هتل‌ها و مراکز اقامتی کوثر

کتابخانه‌های هتلی گروه هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی کوثر با تقدیم ۹۰۰ جلد کتاب جدید دیگر تجهیز شدند.
کد خبر: ۶۹۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱ - 11September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر، با هدف تجهیز کتابخانه‌های هتلی تحت پوشش خود، ۹۰۰ جلد کتاب جدید با موضوعات سیاسی، تاریخی، ادبیات، کودک و نوجوان، روانشناسی و علمی برای گروه هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی کوثر ارسال کرد.

تجهیز کتابخانه‌های هتلی گروه هتل‌ها و مراکز اقامتی کوثر

سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر برای ارائه خدمات فرهنگی شایسته‌تر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با محور هویت‌بخشی فرهنگی به هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی کوثر و همچنین استفاده مسافران علاقمند به مطالعه، طرح احداث کتابخانه‌های هتلی خود را آغاز کرد که در اولین اقدام هتل پنج ستاره «خورشید هشتم» مشهد در اسفندماه سال ۱۴۰۲ افتتاح شد و در مدتی کوتاه در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ تمامی هتل‌های تحت پوشش این سازمان به کتابخانه مجهز شدند. 

در گام نخست، کتابخانه‌های گروه هتل‌های کوثر به حدود چهار هزار نسخه کتاب تجهیز شدند و علاوه بر آن حدود سه هزار عنوان کتاب به زبان عربی و انگلیسی در هتل‌هایی که مهمان‌های خارجی و بین‌المللی دارند، قرار گرفت. 

در حال حاضر در فاز دوم با ارسال ۹۰۰ جلد کتاب جدید، مجموع کتاب‌های اختصاص داده شده به این کتابخانه‌ها به حدود هشت هزار جلد رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار