سرلشکر سلامی: دشمن می‌خواهد جای افتخارات و تحقیرات را عوض کند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن می‌خواهد بذر تردید در وجود ما بکارد و ما را از تاریخ خودمان جدا کند و جای افتخارات و تحقیرات را عوض کند.
کد خبر: ۶۹۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ - 11September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه شهدای لشکر ۵۵ ویژه شهدا که به یاد سردار شهید محمود کاوه در میعادگاه مرکزی راهیان نور شمال غرب کشور برگزار شد، با بیان اینکه مهاباد سرزمین شهیدان است، اظهار داشت: جوانان بسیاری از این منطقه در دفاع مقدس از حدود و ثغور ایران اسلامی با قدرت دفاع کردند؛ بعد از جنگ پیکر بسیاری از شهدا با حضور باشکوه مردم تشییع شدند؛ اما بعد از گذشت سالیان، هنوز هم پیکر برخی از این شهدا که مفقودالاثر بودند، در کشور تشییع می‌شود.

دشمن می‌خواهد جای افتخارات و تحقیرات را عوض کند/ ایستاده‌ایم و آماده نبرد با قدرت‌های بزرگ هستیم

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اگر شهدا نبودند و جان عزیزشان را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی نمی‌کردند، امنیت امروز را نداشتیم، افزود: تاثیرات شهدا ابدی است، ما نباید به دشمن اعتماد کنیم؛ او با کلمات شیک با ما سخن می‌گوید و مزورانه و مبهم، مرموز و پیچیده می‌خواهد ما را نسبت به ارزش‌های خود بی‌اعتماد و بی‌اعتقاد کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره سختی‌های رزمندگان سپاه در حراست از مرز‌های کشور در مرز‌های شمالغرب، تصریح کرد: این نیرو‌ها دلبسته دنیا نیستند و دنبال مقام و تجلیل هم نیستند؛ بلکه فقط به آرامش مردم فکر می‌کنند. دشمن می‌خواهد بذر تردید در وجود ما بکارد و ما را از تاریخ خودمان جدا کند و جای افتخارات و تحقیرات را عوض کند.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران در عالم دشمن ندارد؛ چون جمهوری اسلامی خواهان امنیت، صلح، عدالت و آزادی و کرامت تمامی انسان‌ها در جهان است، گفت: دشمنان با همین منطق ما را می‌زنند؛ ولی ما قدرتمند هستیم، ما خواهان رشد، امنیت، صلح و... برای ملت جهان هستیم، اما دشمنان این موضوع را برنمی‌تابند؛ ولی ما ایستاده‌ایم و آماده نبرد با قدرت‌های بزرگ هستیم و از مکتب بزرگان دین درس جهاد آموخته‌ایم که هرگز میدان جهاد را ترک نکنیم و در تمام جنگ‌ها و نبردها، دشمن را با شکست مواجه کرده‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان دیگر جایی برای ماندن در منطقه ندارند و همه‌جا برای آن‌ها ناامن شده و هیچ کشوری برای آن‌ها فرش قرمز پهن نمی‌کند، اضافه کرد: ما تا انتها هستیم و دشمن را شکست خواهیم داد؛ همان‌طور که دشمن را دیگر محبوبیتی در هیچ کشوری ندارد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه چیزی جز عزت ملت ایران را از خداوند نمی‌خواهیم، گفت: امروز مردم ایران عزیز هستند و نیرو‌های مسلح نیز با تمام وجود در خدمت مردم هستند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار