نشست هماهنگی همایش سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در استان

نشست هماهنگی برگزاری همایش سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹ - 11September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد,، شست هماهنگی برگزاری همایش سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس تحت عنوان «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و و جمعی از مسئولان این استان برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان، اظهار داشت: همایش سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز با حضور مقام معظم رهبری در ۴ مهرماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.
 
برگزاری نشست هماهنگی همایش سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در استان
 
سرهنگ خواست خدایی ضمن تاکید بر برگزاری هر چه بهتر این همایش توسط دستگاه‌های مربوطه، عنوان کرد: ذر این همایش از خانم‌ها و آقایان پیشکسوت و فعال حوزه دفاع مقدس در استان تجلیل می‌شود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد بر فضاسازی محیطی، رعایت نظم و انظباط، اجزای برنامه با لباس بومی استان و ... تاکید کرد.
 
در این نشست هر یک از اعضاء به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص برگزاری هر چه بهتر این همایش در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار