استاندار گیلان:

لزوم تسریع در روند ساخت موزه دفاع مقدس گیلان

«عباسی» با تأکید بر لزوم تسریع در روند ساخت موزه دفاع مقدس گیلان گفت: باغ موزه دفاع مقدس گیلان علیرغم پیشرفت مناسب، ولی روند احداث آن طولانی مدت شده است از این رو از همه ظرفیت‌ها باید نهایت بهره را ببریم.
کد خبر: ۶۹۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ - 11September 2024

لزوم تسریع در روند ساخت موزه دفاع مقدس گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ نشر و آثار ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی دارد، اظهار داشت: دشمن به طور شبانه روزی در حال تلاش برای نفوذ به کشور و کمرنگ کردن جلوه‌های ایثار و شهادت در کشور است لذا باید با ساخت موزه‌های دفاع مقدس و مقاومت، توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به تسریع در روند ساخت موزه دفاع مقدس در گیلان گفت: هر کدام به سهم خود و بر اساس وظیفه دستگاهی و ذاتی باید برای احداث باغ موزه دفاع مقدس گیلان کمک کنیم، زیرا افتتاح باغ موزه دفاع مقدس گیلان علیرغم پیشرفت مناسب، ولی روند احداث آن طولانی مدت شده است از این رو از همه ظرفیت‌ها باید نهایت بهره را ببریم.

استاندار گیلان با اشاره به اهتمام مجموعه دولت در استان در راستای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس بیان کرد: باید تلاش کرد تا هرچه سریعتر آن را آماده افتتاح و بهره‌برداری کنیم، زیرا نباید بگذاریم شهدا این قهرمانان وطن برای نسل آینده به فراموشی سپرده شود.

عباسی نقش دستگاه‌های اجرایی در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: حوزه فضای سبز موزه دفاع مقدس را شهرداری قول اجرایی شدن آن را داد و در دیگر بخش‌ها هم می‌توان از ظرفیت دیگر دستگاه‌های اجرایی نهایت بهره را برد.

وی با بیان اینکه وجود هشت هزار شهید در گیلان نشان‌دهنده ولایتمداری مردم استان در حوزه‌های مختلف است، گفت: در ساخت موزه دفاع مقدس نباید از دیگر استان‌ها عقب بمانیم لذا انتظار دارم اقدامات صورت گرفته با شتاب بیشتری سرعت گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: باغ موزه دفاع مقدس استان همزمان با پنج استان کشور در هفته دفاع مقدس، با حضور ریاست محترم جمهوری و با دستور مقام معظم رهبری به بهره‌برداری می‌رسد لذا باید اقدامات مصوب شده تسریع یابد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار