معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین:

انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و تکیه به ارزش ها را به مردم آموخت

سرهنگ «حسینی» گفت: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و تکیه به ارزش ها را به مردم آموخت و به عنوان تنها کشور مستقل منطقه صاحب منطق، گفتمان و راهبرد است.
کد خبر: ۶۹۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ - 11September 2024

انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و تکیه به ارزش ها را به مردم آموخت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «سید مهدی حسینی» معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر عجل الله استان قزوین در دوره توانمندسازی فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی گفت :هدف از تشکیل این برنامه‌ها توانمندسازی در حوزه‌های مختلف است و باید با خودسازی و خداشناسی بندگی خویش را در اطاعت از امر پروردگار اثبات کنیم

وی تشریح کرد: مکتب غرب با تمام زیبایی‌هایش بعد از فروپاشی کمونیست در متن خود دچار فساد و فحشا شده است در حوزه‌های مختلف که دست برتری از نظر علمی داشتند آن را از دست داده‌اند. اما در مکتب اسلام تکریم و کرامت انسان‌ها مورد توجه قرارگرفته که از سفارشات دین و معصومین است. 

 حسینی تصریح کرد: در گذشته دو مکتب لیبرال سرمایه داری و کمونیست در جهان سلطه داشتند اما انقلاب اسلامی با امام مستضعفان در برابر قطب های سلطه گر شرق و غرب ایستاد و تکیه گاه مظلومان و مستضعفان عالم شد .

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین اذعان داشت: انتخاب شما در بین ۲۵۰هزار دانش آموز لطف خداست که به عنوان سربازان امام زمان(عج) فعالیت می کنید . شما با خوردن روزی حلال و توجه به اهل بیت پرچم امام عصر(عج) را به دست گرفتید و در مدرسه الگوی دیگران خواهید بود   

 حسینی افزود: در سپاه و بسیج به ما آموختند سرباز و اطاعت پذیر باشیم و اطاعت از فرماندهان واجب است. همه در یک سازمان مکتبی بنام سپاه پاسداران و بسیج فعالیت می کنیم و اخلاق و رفتار نیکو باید سرلوحه کار قرار گیرد زیرا مردم شما را نشانه اخلاق و رفتاری از سپاه می بینند.

 وی تبیین کرد: مسیر را بدانیم و آگاه به زمان باشیم وقتی ابا عبدالله (ع) برای بیان حقیقت زن و فرزندان را به میدان برد و با تقدیم جان خویش و عزیزانش جهاد و شهادت را زنده کرد و زنگ بیدار باش را برای آزادی خواهان جهان و اسلام تا قیامت به صدا در آورد. دشمنان و آل سفیان خواستند نام و سیره اهل بیت نباشد اما ابا عبدالله(ع) با شهادتش جامعه را زنده کرد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) تشریح کرد: هرجا نام حسین(ع) است زندگی و مردانگی و محبت زنده است. سخن قرآن حقیقت است و شکی در آن نیست، پیامبر اسلام(ص) فرمودند؛ علم اگر در ثریا باشد مردانی از طایفه سلمان به آن دست می یابند و امروز در بسیاری از قله ها در اوج قرار گرفتیم و امروز شما دانش آموزان در المپیادهای علمی دنیا رتبه برتر را کسب کردید.

وی گفت: عده ای هم سو با دشمن از ضعف حافظه تاریخی برخوردار هستند و با شعار رضا خان روحت شاد فرافکنی می کنند همان که کمتر از سه ساعت کشور را تقدیم بیگانه کرد. انقلاب اسلامی هویت ایران و اسلام را زنده کرد و در تقابل با استکبار پیروز میدان بودیم. استکبار تلاش کرد ونزوئلا و سوریه را از محور مقاومت خارج کند اما موفق نشد، امروز هر سلاحی که رونمایی می شود دشمن از مرزهای ما فاصله می گیرد در حالی که به ما تفهیم کرده بودند فقط آفتابه یا آبگوشت بز باش می تواند درست کنید.

 حسینی در پایان اضافه کرد: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و تکیه به ارزش ها را به مردم آموخت و به عنوان تنها کشور مستقل منطقه صاحب منطق، گفتمان و راهبرد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار