سردار نقدی: جهش تولید نیازمند تلاش مضاعف و روحیه خستگی‌ ناپذیر است

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: برای ورود به بازارهای جدید به‌ویژه بازارهای بین‌المللی باید دقت بیشتری داشت و تحقق شعار سال، زمانی اجرا می‌شود که با خلق ایده‌های نو، انحصارها شکسته شود.
کد خبر: ۶۹۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲ - 12September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان سفر به استان مرکزی، در جلسه قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم سپاه حضرت روح الله استان اظهار داشت: مشارکت دادن مردم و راه اندازی مراکز تولیدی و اقتصاد مقاومتی نیازمند ایجاد جاذبه بیشتر برای هر طرح و پروژه‌ای است.

سردار نقدی: جهش تولید نیازمند تلاش مضاعف و روحیه خستگی‌ ناپذیر است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: این جاذبه و برجسته کردن پروژه می‌تواند در موفقیت و به ثمر نشستن آن کار و آن منطقه جغرافیایی که تولید در آنجا انجام می‌شود، موثر باشد.

سردار نقدی گفت: امروز باید در کنار توجه به زیر ساخت‌ها و فراهم کردن زمینه‌های تولید، توجه به رونق دادن، مطرح کردن و معرفی قطب‌ها و مراکز تولید را در تصمیم‌گیری‌ها مدنظر قرار داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه امروز فراگیر بودن شهرت هر مرکز تولیدی بیانگر به وجود آمدن موفقیت برای آن منطقه است، بیان داشت: برنامه ریزی برای تبلیغات و جانمایی درست از اقدامات هر قطبی می‌تواند در به وجود آمدن موفقیت و رونق آن تاثیر بسزایی داشته باشد که خوشبختانه استان مرکزی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: بازاریابی و فروش قوی در کنار تولید باید با برنامه ریزی قوی دنبال شود؛ اگر قرار باشد تولید ادامه داشته باشد و مستمر باشد، لازمه‌اش بازار فروش قوی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: در شکستن انحصارها و ورود به بازارهای جدید به ویژه بازارهای بین‌المللی باید دقت بیشتری داشت و تحقق شعار سال، زمانی اجرا می‌شود که با خلق ایده‌های نو، این انحصارها شکسته شود.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز بلای جان تولید خام فروشی است؛ الحمدلله ظرفیت‌های بسیار خوبی در سراسر کشور به‌ویژه استان مرکزی است که بتواند از سرمایه‌های کشور بهترین استفاده را داشته باشد تا جهش تولید با مشارکت مردم به‌طور واقعی محقق شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه در پایان با اشاره به مشارکت مردم در جهش تولید متذکر شد: جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند تلاش مضاعف و روحیه خستگی‌ ناپذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار