برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه فارس در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه فجر فارس از برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه فارس در حرم مطهر احمد‌بن‌موسی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶ - 12September 2024
برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه فارس در حرم مطهر شاهچراغ (ع)به گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالخالق بهرامی‌نسب» مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه فجر فارس با بیان اینکه در راستای برگزاری اجلاسیه کنگره ۱۵۰۰۰ هزار سرداران شهید فارس، اجلاسیه ۳۵۰ شهید روحانی و طلبه فارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: قشر طلاب و روحانیون فارس با تقدیم ۳۵۰ شهید در بین اقشار، نسبت به جامعه روحانیت ۶ برابر اقشار دیگر شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که به پاسداشت رشادت‌های این پرچمداران علم و عمل، یادواره‌ای در ۲۳ مهر ماه برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام بهرامی‌نسب گفت: برگزاری نمایشگاه آثار شهدا از جمله شهید دستغیب، اجرای گروه سرود، سخنرانی در تمامی نماز جمعه‌ها، و مساجد از جمله برنامه‌های جانبی در این اجلاسیه است.
 
وی با اعلام تشکیل جلسه پیش کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس، اظهار داشت: یادواره ۳۵۰ شهید طلبه و روحانی استان فارس با همکاری اداره کل سازمان تبلیغات استان فارس و در سالم اجتماعات این اداره کل تشکیل می‌شود.
 
مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه فجر فارس از تشکیل کمیته‌های فرهنگی، پشتیبانی، انتظامات، مدعوین و استقبال، محتوای و رسانه و تبلیغی خبر داد و گفت: اجرای یادواره در شهرستان‌هایی که یادواره شهدا برگزار نکرده‌اند، و تشکیل جلسات کمیته‌ها هر ۳ روز یک بار از مصوبات این جلسه بود.
 
حجت‌الاسلام بهرامی‌نسب تصریح کرد: این یادواره در روز ۲۳ مهر ماه مصادف با وفات حضرت معصومه (س) در ۳۰ شهرستان که شهید طلبه دارند برگزار می‌شود.
 
مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه فجر فارس گفت: تاکنون ۱۰ شهرستان یادواره شهدای روحانی شهرستانشان را برگزار کرده اند و مابقی شهرستان‌ها تا ۲۳ مهر برگزار می‌شود و اجلاسیه ۳۵۰ شهید روحانی و طلبه فارس در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار