در آستانه سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

روایتگری میدانی انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم

همایش انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم در آستانه چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس، امروز بصورت میدانی و آموزشی در حسینیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳ - 12September 2024

روایتگری میدانی انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همایش آموزشی توجیهی انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم امروز با حضور همرزمان شهدا، راویان ایثار، جهاد و مقاومت، اعضای سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت و علاقمندان روایتگری برگزار شد.

در همایش فوق، ابتدا سید حمید سبحانی مسئول انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم با اشاره به نزدیکی ایام هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، اظهار داشت: در آستانه این مانور بزرگ قرار داریم و ضرورت دارد راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بیش از پیش خود را برای نقش آفرینی در رویداد‌های پیش رو آماده سازند.

وی با اشاره به اهمیت بروزرسانی اطلاعات راویان گفت: روایتگری در جمع دانش آموزان، دانشجویان، حوزویان و سایر گروه‌های جامعه، می‌طلبد راوی مطالعات خود را بروز کرده و از بُروز هرگونه شبهه و نقص و انحراف یا تحریف در روایتگری پیشگیری نماید.

در ادامه، افشین گودرزی مسئول جدید مرکز حفظ آثار دفاع مقدس بسیج و سپاه استان قم با اظهار خرسندی از حضور در جمع راویان، عنوان کرد: این مرکز آمادگی دارد تا با جمع آوری اسناد پیشکسوتان سال‌های ایثار و شهادت نسبت به تولید فیلم و کتاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدام نماید.

قرائت زیارت عاشورا و عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) از بخش‌های این همایش بود.

شرکت کنندگان در ادامه همایش، بر سر مزار شهیدان حضور یافتند و تعدادی از اعضای انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به صورت میدانی و آموزشی، خاطراتی را از روز‌های تلخ و شیرین جبهه و شهدای عملیات کربلای یک، بدر، والفجر هشت، جنگ‌های نامنظم، شهدای مدافع حرم، شهدای غیرایرانی، شهدای سپاه قم در شمال غرب کشور و سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) و فرماندهان یگان‌های این لشکر روایت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار