فرماندار جوانرود

شهدا، کشور را به توسعه نزدیک‌تر کردند

«حسینی» گفت: ایران اسلامی با دوران ستم‌شاهی قابل مقایسه نیست و ایران به برکت خون شهدا روز به روز قله‌های ترقی را فتح می‌کند و به توسعه همه‌جانبه نزدیک می‌شود.
کد خبر: ۶۹۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹ - 12September 2024

شهدا، کشور را به توسعه نزدیک‌تر کردندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «نامدار حسینی» فرماندار شهرستان جوانرود امروز در یادواره شهدای دهستان بازان از توابع بخش مرکزی جوانرود، اظهار داشت: شهدا مظهر عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند

وی ادامه داد: ما امروز میراث‌دار شهدایی هستیم که جان خود را در راه استقلال، آزادی و امنیت کشور در طبق اخلاص گذاشتند و کشوری که یک زمان بیگانگان حتی درباره کوچک‌ترین مسائلش تصمیم می‌گرفتند، امروز روی پای خود ایستاده است.

حسینی با بیان اینکه ایران اسلامی با دوران ستم‌شاهی قابل مقایسه نیست، افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا روز به روز قله‌های ترقی را فتح می‌کند و به توسعه همه‌جانبه نزدیک می‌شود.

ادامه راه شهدا واجب است

سرهنگ پاسدار «بهرام میرزایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود نیز در این مراسم به فرا رسیدن هفته وحدت اشاره کرد و گفت: جا‌ی‌جای این منطقه سرشار از دلاوری شیرمردان شیعه و سنی است و خون پاک این عزیزان در یک سنگر ریخته شد و این نمونه بارزی از وحدت و برادری است.

سرهنگ میرزایی افزود: شهدا با نثار جان و خون‌شان، موجب حفظ اسلام، انقلاب و ایران عزیز شدند که برای ما ادامه راه شهدا، واجب و مسئولیتی خطیر است.

وی گفت: امروز دشمنان به دنبال آن هستند که مردم را نسبت به ارزش‌های اسلامی و انقلاب بی‌تفاوت کنند و در این راستا برای مقابله با توطئه و سناریوهای دشمنان به جهاد تبیین نیاز است.

شهدا نماد فضائل انسانی هستند

 ماموستا ملا «عرفان علی‌خانی» هم با بیان اینکه حب وطن از علائم ایمان است، گفت: از خودگذشتگی و ایثار شهدا و خانواده‌های آن‌ها را نباید فراموش کنیم.

 امام جمعه روستای زلان با بیان اینکه شهدا برای ما امنیت و اقتدار به ارمغان آوردند، افزود: شهیدان همچنان که برای ما انقلاب و امنیت را آوردند، نماد معامله با خدا و نماد بسیاری از فضایل اسلامی و انسانی هستند.

وی به خدمات انجام گرفته در روستای زلان اشاره و از فرماندار جوانرود و بخشدار مرکزی در راستای خدمات انجام گرفته قدردانی کرد.

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و مولودی‌خونی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار