نماینده ولی‌ فقیه در سپاه کنگاور:

نقش بی‌بدیل شهدا در دفاع از اسلام زبان‌زد خاص و عام است

حجت‌الاسلام «رمضانی» گفت: نقش بی‌بدیل شهدا در دفاع از اسلام زبان‌زد خاص و عام است و خانواده معظم شهدا نیز نقشی بی‌بدیل در خلق این حماسه عظیم داشته‌اند. 
کد خبر: ۶۹۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸ - 12September 2024

نقش بی‌بدیل شهدا در دفاع از اسلام زبان‌زد خاص و عام استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید یاسر رمضانی» نماینده ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگاور امروز در یادواره شهدای روستای گودین، برگزاری کنگره شهدا را ایده‌ای بسیار موثر ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این شرایط که دشمن سعی دارد با ایجاد ناامیدی و یأس، فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را در جامعه اسلامی کم‌رنگ کند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سیره نورانی شهدا می‌تواند بهترین راهکار مقابله باشد. 

نماینده ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگاور افزود: نقش بی‌بدیل شهدا در دفاع از اسلام زبان‌زد خاص و عام است و خانواده معظم شهدا نیز نقشی بی‌بدیل در خلق این حماسه عظیم داشته‌اند. 

وی تصریح کرد: هویت ایران اسلامی به خون مطهر شهدا گره خورده است و در واقع وظیفه تک‌تک ما صیانت و حراست از این هویت ناب و بی‌بدیل است. 

رمضانی در پایان خون مطهر شهدا را امتداد خون شهدای کربلا دانست و گفت: از شاخصه‌های مهم شهدا، فهم عمیق و دقیق از دین و قرآن، ولایت‌پذیری، حق‌محوری، غیرت دینی و پایداری در دفاع از دین است.

نماینده ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگاور عنوان کرد: ولایت‌مداری، کار جهادی و اخلاص از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدای عزیز انقلاب ما است و کنگره ملی شهدا راه شناخت شهدا را برای نسل جوان هموار می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار