مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

زمینه تربیت دانش آموزان تراز نظام جمهوری اسلامی فراهم شود

«سیاهکالی مرادی» گفت: زمینه ترویج نماز، عفاف و حجاب در مدارس استان، به منظور تربیت دانش آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.
کد خبر: ۶۹۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹ - 12September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «نقی سیاهکالی مرادی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست مدیران مدارس ابتدایی نواحی یک، دو و شهرستان البرز که در سالن کوثر برگزار شد ضمن قدردانی از فعالیت مدیران مدارس در بازگشایی مدارس گفت: اصلی ترین ماموریت همه مدیران استان، آماده سازی و تمهید مقدمات لازم برای اجرای پروژه مهر و  آغاز سال تحصیلی بدون دغدغه است.
 
نقی سیاهکالی مرادی تصریح کرد: مدیران بایستی ضمن توجه و تسلط به آیین نامه های اجرایی مدارس، از ظرفیت های این آیین نامه ها در راستای اداره امور مدرسه بهره‌برداری کنند.

وی یادآورشد: توجه به ارکان مدارس از قبیل انجمن اولیاء و مربیان در امور فرهنگی و آموزشی و مالی می تواند در پیشبرد امور موثر باشد. 
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: اجرای قانون، منصف بودن، تشویق به موقع و به هنگام فرهنگیان، ایجاد روابط صمیمانه با افراد زیر مجموعه از مولفه‌های مدیریت مثبت اندیش است.
 
سیاهکالی مرادی گفت: ارتباط خوب و موثر با کارکنان تحت مدیریت و اولیاء باعث پیشبرد بهتر امور خواهد بود و شفافیت و مهارت گوش دادن موثر، از هنرهای ارتباطی مدیران موفق محسوب می شود.

وی بیان کرد: مدیران با مطالعه شرح وظایف کارکنان بایستی تقسیم کار درستی داشته باشند و پاسخگویی به موقع به بخشنامه ها و دستورالعمل ها را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به جایگاه موثر مدیران مدارس در نظام تعلیم و تربیت گفت: سعه صدر را سرلوحه کارهای خود قرار دهید و از لحاظ اخلاقی و رفتاری به گونه ای عمل کنید تا الگوی مناسبی برای دانش آموزان و اولیا باشید.
 
سیاهکالی مرادی یادآورشد: رفع مشکلات و دغدغه دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس و موضوعات مختلف از طریق راهکارهای قانونی و تکریم تمامی مراجعین مطالبه مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
وی بیان کرد: ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی، رسیدگی به نظام آراستگی مدارس و استفاده از ظرفیت طرح شهید عجمیان در مدارس ضروری است.

این مدیر تصریح کرد: تلاش کنید ضمن برقراری ارتباط موثر و ایفای نقش الگویی، زمینه ترویج نماز، عفاف و حجاب در مدارس استان، به منظور تربیت دانش آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.
 
در سال تحصیلی جدید بیش از 250 هزار دانش آموز در استان قزوین به مدرسه می روند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار