اولین جلسه‌ی مقدماتی و هماهنگی سومین یادواره‌ی سراسری شهدای والامقام کوی امام علی (ع)

چهارشنبه ۲۱ شهریور همزمان با شب شهادت مظلومانه حضرت امام حسن عسگری (ع) در سالن جلسات مدیریت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان واقع در مجتمع آفتاب برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ - 12September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، چهارشنبه ۲۱ شهریور همزمان با شب شهادت مظلومانه حضرت امام حسن عسگری (ع) در سالن جلسات مدیریت ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان واقع در مجتمع آفتاب برگزار شد.

اولین جلسه‌ی مقدماتی و هماهنگی سومین یادواره‌ی سراسری شهدای والامقام کوی امام علی (ع)در این جلسه که مسئولان بنیاد شهید استان و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اراک و اعضای مجمع فرهنگی مذهبی و اجتماعی کوی امام علی (ع) شرکت داشتند حاضرین بر استمرار راه شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن عزیزان و بهره مندی مادی و معنوی جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان از برکات شهدا تاکید کردند.

در ادامه‌ی این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید افتتاحیه ی شروع به کار ستاد یادواره همزمان با هفته دفاع مقدس در یکی از مساجد با حضور خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان استان و اراک برگزار شود.

حاضرین بر جریان سازی یاد شهدا و شناساندن راه و سیره‌ی آنها به نسل نوجوان و جوان بویژه در مدارس منطقه تاکید کردند. همچنین تشکیل کمیته‌های اصلی و تخصصی ،زمان و مکان و تولید محتوا از برنامه ها ،تسریع درساخت یادمان شهید گمنام مدفون در پارک ترنم و ساخت سر درب ورودی کوی امام علی (ع) و مصاحبه با خانواده شهدا و ایثارگران از جمله پیشنهادات اعضای حاضر در جلسه بود .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار