مبارز فلسطینی در بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام:

پیروان پیامبر (ص) زمین را از لوث صهیونیست‌ها پاک می‌کنند

شیخ طلال عبدالرحمان گفت: صهیونیست‌ها قدس شریف را اشغال کرده‌اند تا به دنیا بگویند نامی از پیامبر اسلام (ص) و دین اسلام باقی نمانده است ولی ما امت اسلامی با ایستادگی خود به آنها می‌گوییم رسول اکرم (ص) ما را به‌گونه‌ای تربیت کرده است که زمین را از لوث وجود صهیونیست‌ها پاک می‌کنیم.  
کد خبر: ۶۹۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۸ - 13September 2024

پیروان پیامبر (ص) زمین را از لوث صهیونیست‌ها پاک می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محفل»، نام برنامه‌ای تلویزیونی و پرمخاطب قرآنی است که چند سالی در ایام ماه مبارک رمضان از قاب شبکه سه سیما میهمان خانه‌هایمان می‌شود. برنامه‌ای جذاب و با حال و هوای شورانگیز قرآنی که عوامل این برنامه با حضور در حرم مطهر رضوی و اجرای زنده، یکی از بزرگترین محافل قرآنی جهان اسلام را در جوار حرم مطهر هشتمین قرآن ناطق حضرت علی بن موسی الرضا (ع) رقم زدند. 

این مراسم همزمان با آغاز امامت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الزمان (عج) و آغاز هفته وحدت، باعنوان «علی حب النبی» برگزار شد. 
 
جلوه‌ای باشکوه از همنشینی قرآن و عترت

خبر برگزاری این محفل قرآنی زائران و مجاوران بسیاری را به صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی دعوت کرد. این برنامه بلافاصله بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با معرفی مجریان برنامه تلویزیونی محفل، رضوان درویش از کشور سوریه، حَسنین الحلو از کشور عراق و حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی و حامد شاکرنژاد آغاز شد. 

برپایی این محفل جلوه‌ای باشکوه از همنشینی قرآن و عترت بود که از حریم سراسر نور رضوی به تمام جهان اسلام مخابره شد. 
 
به یاد مردم مظلوم فلسطین

مگر می‌شود این روزها جمعی از امت اسلامی در جایی دور هم جمع باشند و به یاد پاره‌ای از پیکر امت اسلام یعنی فلسطین و به خصوص غزه در خون خفته نباشند. 

در این اجتماع بزرگ قرآنی نیز شرکت‌کنندگان با شعار محوری «نَدعَم فِلسطین» همچنین با سردادن شعار «الله اکبر» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام و از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام انزجار کردند.

«شیخ طلال عبدالرحمان»، زندانی سابق فلسطینی که ۱۸ سال در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس اسیر بوده، در این جشن بزرگ قرآنی با اعلام و ابلاغ سلام رزمندگان فلسطینی از قلب میدان نبرد به جوانان غیور ایران، اظهار داشت: رزمندگانی که در عملیات طوفان‌الاقصی شرکت کردند، همه از حافظان قرآن بودند. 

این مبارز فلسطینی تصریح کرد: صهیونیست‌ها سال‌های سال، قدس شریف را اشغال کرده‌اند تا به دنیا بگویند نامی از پیامبر اسلام (ص) و دین اسلام باقی نمانده است ولی ما امت اسلامی با ایستادگی خود به آنها می‌گوییم رسول اکرم (ص) ما را به گونه‌ای تربیت کرده است که زمین را از لوث وجود صهیونیست‌ها پاک می‌کنیم.  

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این اجتماع بزرگ قرآنی اکنون برای تجدید بیعت با پیامبر اسلام (ص) دور هم جمع شده‌اند و شما با این اجتماع بزرگ نشان دادید که وفادار به دین اسلام، کلام خدا و کلام رسول خدا (ص) هستید. 

یکی از مبارزان فلسطینی به نام «عبدالله» نیز که در جنگ غزه، ۳۶ نفر از اعضای خانواده و بستگان او از جمله پدر، مادر و دو فرزندش به شهادت رسیده‌اند نیز در این محفل قرآنی با سر دادن فریاد مقاومت ابراز داشت: ما تا آخرین نفس در برابر تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی می‌ایستیم و به یاری خدا به زودی اسرائیل را زیر گام‌های خود له خواهیم کرد. 

در این مراسم که با اجرای برنامه‌های قرآنی و اجرای تواشیح‌های قرآنی همراه بود حاضران با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا غزه» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار