فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب:

مهمترین پیام اربعین انتقال پیام ایثار و شهادت به نسل جوان است

امیر بیدادی با بیان اینکه مهمترین محوری که ارتش در ایام اربعین در آن حضور داشت، محور فرهنگی بود، گفت: دشمنان با هجمه وسیع و جنگ شناختی به باورهای اعتقادی و دینی ما حمله کرده‌اند.
کد خبر: ۶۹۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۳ - 13September 2024

مهمترین پیام اربعین انتقال پیام ایثار و شهادت به نسل جوان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، امیر سرتیپ «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب پنجشنبه شب در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی و مواکب نیروی مسلح استان خوزستان به میزبانی قرارگاه جنوب غرب ارتش اظهار داشت: مهمترین پیام اربعین انتقال پیام ایثار و شهادت به مردم و بویژه نسل جوان است. 

وی افزود: نیروهای مسلح در استان خوزستان در کنار وظیفه اصلی و ذاتی خودشان که تأمین امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) بود، با برپایی مواکبی در هر ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه خدمات ناچیزی ارائه کردند.

بیدادی با بیان اینکه مهمترین محوری که ارتش در ایام اربعین در آن حضور داشت، محور فرهنگی بود، گفت: دشمنان با هجمه وسیع و جنگ شناختی به باورهای اعتقادی و دینی ما حمله کرده‌اند.

وی تصریح کرد: حرکت بزرگ مردمی در اربعین پشتوانه بزرگی برای رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت می‌باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب با بیان اینکه ارتش در هر ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه حضوری پررنگ داشت یادآور شد: بیمارستان صحرایی نزاجا در مرز چذابه و اورژانس نیروی دریایی در مرز شلمچه در حوزه درمانی و مواکب ارتش در زمینه اسکان و پذیرایی، خدمات بسیار ارزنده‌ای ارایه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار