برگزاری دوره آموزشی راویان دفاع مقدس در خراسان جنوبی

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: برگزاری دوره آموزش راویان دفاع مقدس در بیرجند از شنبه ۲۴ شهریور به مدت دوروز آغاز خواهد شد که رسالت اصلی این دوره تبیین واقعیت‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس به جهت جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها هستند.
کد خبر: ۶۹۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ - 13September 2024

سرهنگ پاسدار محمدنخعی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبیسرهنگ پاسدار محمدنخعی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از بیرجند گفت: برگزاری دوره آموزش راویان دفاع مقدس از شنبه ۲۴ شهریور به مدت دوروز آغاز خواهد شد که رسالت اصلی این دوره تبیین واقعیت‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس به جهت جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها هستند.

وی بیان داشت: در این دوره تعداد ۶۰ شرکت کننده که ۳۲ نفر آقا و ۲۸ نفر از بانوان شرکت خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار نخعی در خصوص هدف برگزاری دوره آموزشی راویان دفاع مقدس گفت: حضور راویان همراه کاروان‌ها‌ی راهیان نور غرب و جنوب به عنوان راوی کاروان و روایتگری در پایگاه‌های مقاومت بسیج، گلزار شهدا، یادواره‌های شهدا، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و...برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال فرهنگ و روحیه ایثار، جهاد، شهادت و سلحشوری نسل جوان که ترویج فرهنگ دفاع مقدس بوده و بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن بوده است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس باید به نسل جوان صورت گیرد، گفت: انتقال این ارزش‌ها یک وظیفه بوده که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن تأکید فراوان دارند لذا بهترین شیوه انتقال الگو قرار دادن شهدا و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها می‌باشد.

وی بیان کرد: این دوره در بیرجند برگزار خواهد شد و از اساتید استاد راویان دفاع مقدس استان که از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس هستند دعوت به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها