حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه ادامه دارد

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه و شهادت و زخمی‌شدن تعداد بیش‌تری از ساکنان این باریکه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۹۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰ - 13September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه و شهادت و زخمی‌شدن تعداد بیش‌تری از ساکنان این باریکه همچنان ادامه دارد.

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه ادامه دارد
همزمان با تداوم حملات زمینی و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه یورش‌های نظامیان صهیونیست به کرانه باختری نیز همچنان ادامه دارد.

تداوم حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان نوار غزه را مورد هجوم قرار داده و به قتل عام فلسطینان ادامه می‌دهد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه در منطقه «الفالوجا» واقع در اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه یک فلسطینی به شهادت رسیده است.

علاوه بر این در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه در شرق اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه نیز ۲ بانوی فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۰ نفر دیگر هم زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که حمله تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خانه دیگری در منطقه «المواصی» واقع در جنوب نوار غزه نیز به شهادت ۵ فلسطینی و زخمی‌شدن چندین نفر دیگر انجامیده است.

یورش شبانه نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بیت عوا» در غرب شهر «دورا» در جنوب الخلیل واقع در کرانه باختری یورش برده‌اند.

شهرک «بیت فجار» در جنوب «بیت لحم» نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مورد یورش قرار گرفت.

نظامیان صهیونیست در حمله خود به شهرک «عزبه الجراد» واقع در شهر طولکرم در کرانه باختری یک ساختمان مسکونی را ویران کردند.

شهر نابلس در شمال کرانه باختری نیز شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بود.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در یورش خود به شهر‌های طولکرم و نابلس در کرانه باختری ۲ فلسطینی را بازداشت و سپس از این مناطق عقب‌نشینی کرده‌اند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که یکی از مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «جبل جرزیم» واقع در نابلس هدف تیراندازی قرار گرفته است.

حزب الله: پایگاه پدافند هوایی دشمن صهیونیستی را هدف قرار دادیم

منابع صهیونیستی به حمله گسترده راکتی حزب الله لبنان به شمال اراضی اشغالی اذعان کردند.

بر این اساس، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان ما پایگاه اصلی پدافند هوایی – موشکی فرماندهی شمال ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان بریعه را با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب الله طی این حمله تنها از راکت‌های کاتیوشا استفاده کرده و از موشک‌های خود در این حمله استفاده نکرده است.

منابع صهیونیست با اذعان به اصابت یک راکت حزب الله به مناطقی در شمال سرزمین‌های اشغالی، از وقوع آتش سوزی در این منطقه خبر دادند.

تصاویر منتشر شده از سوی منابع محلی در شبکه‌های اجتماعی به وضوح اصابت چندین راکت به پادگان نظامی رژیم صهیونیستی را تأیید می‌کند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها