فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع):

اقتدار ایران اسلامی حاصل تفکر بسیجی است

سردار «پورجمشیدیان» گفت: امروز اقتدار و موفقیت انقلاب و گسترش انقلاب بخصوص در جبهه مقاومت و در دنیای اسلام نشات گرفته ازتفکر بسیجی است.
کد خبر: ۶۹۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ - 13September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «علی اکبر پورجمشیدیان» فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) امروز در زمایش الی بیت المقدس که با حضور یگان‌های مختلف بسیج و به نام سرلشگر شهید «محمدرضا زاهدی» در خیابان دفاع مقدس ارومیه برگزار شد اظهار داشت: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها حاصل تفکر بسیجی است.

وی مقاومت، ایثار، از خودگذشتگی و روحیه شهادت طلبی را از شاخصه‌های مهم فرهنگ بسیج عنوان کرد و افزود: حضور در ۸ سال دفاع مقدس و تقدیم ۱۰‌ها هزار شهید برای دفاع از مرز‌ها و همچنین حضور در عرصه‌های مورد نیاز کشور از جمله اقدامات قابل نمایان و رشادت های بسیجیان است.

وی گفت: لذا پیام پانزدهمین رزمایش الی بیت المقدس که از ۲۱ تا امروز ۲۳ شهریورماه در استان آذربایجان غربی در حال برگزاری است «نمایش اقتدار و امنیت» در شمالغرب و اینکه دشمنان بدانند بسیجیان همواره در راه پاسداری و دفاع از انقلاب و مرز‌های کشور آماده و برعهدی که با شهدا و برای ادامه راه آنها بسته اند پایبند هستند. 

سردار پورجمشیدیان نمایش همبستگی، وحدت و انسجام در بین اقوام و مذاهب را از جلوه‌های باشکوه این رزمایش عنوان کرد و گفت: با اتکا به این وحدت امروز شاهد امنیت پایدار و آرامش مثال زدنی در غرب و شمالغرب کشور هستیم.

پورجمشیدیان افزود: امروز دشمنان در برابر اراده نیرو‌های مسلح کشورمان تسلیم و به برکت حضور مردم بسیجی و نیرو‌های بسیج و مرزداران غیور همه مقر گروهک‌ها و عناصر ضدانقلاب و تروریست‌های حاشیه مناطق مرزی غرب و شمالغرب کشور منهدم و پاکسازی شده است.

وی تصریح کرد: لذا امروز اقتدار و موفقیت انقلاب و گسترش انقلاب بخصوص در جبهه مقاومت و در دنیای اسلام نشات گرفته ازتفکر بسیجی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها