پدر شهید «محمد سبزیکار حقیقی» آسمانی شد

«محمد ابراهیم سبزیکار حقیقی»؛ پدر شهید «محمد سبزیکار حقیقی» از فرماندهان شهید لشکر ۵ نصر پس از تحمل سال‌ها رنج دوری از فرزند، دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
کد خبر: ۶۹۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶ - 13September 2024

پدر شهید «محمد سبزیکار حقیقی» آسمانی شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمد ابراهیم سبزیکار حقیقی»؛ رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس و پدر شهید «محمد سبزیکار حقیقی» از فرماندهان شهید لشکر ۵ نصر پس از تحمل سال‌ها رنج دوری از فرزند، دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

مراسم تشییع این پدر شهید، در حرم مطهر رضوی برگزار و پیکر مطهر وی پس از طواف و اقامه نماز در آرامستان بهشت رضا (ع) به خاک سپرده شد.

به همین مناسبت؛ «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی، درگذشت این رزمنده و پدر شهید را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: « درگذشت رزمندهٔ پیشکسوت دفاع مقدس؛ حاج «محمدابراهیم سبزیکار حقیقی» پدر شهید والامقام «محمد سبزیکار حقیقی» موجب تأسف و تأثر گردید. این خادم آستان اهل‌بیت (ع) و ابوالشهید گرانقدر و صبور، به‌ واقع الگویی از ایثار و اخلاص و ثبات‌ قدم در دفاع از آرمان‌های انقلاب و سرافرازی نظام بودند».

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این پیام می‌افزاید: «ضمن عرض تسلیت به هم‌رزمان، دوستان و آشنایان، خانوادهٔ ارجمند و سایر بستگان، برای آن بندهٔ صالح پروردگار، که اینک به فرزند شهیدش پیوست، در جوار مضجع شریف حضرت ثامن‌الحجج (علیه‌آلاف‌تحیةوالثنا)؛ رضوان و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

شهید «محمد سبزیکارحقیقی» در ۲۷ تیر ۱۳۴۱ در «مشهد» متولد شد؛ وی در ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در حالی که مسئولیت فرماندهی ادوات لشکر ۵ نصر را بر عهده داشت در عملیات «بدر» در «هورالهویزه» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها